Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

18/02/2014 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ 1ης ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΙΚΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (Β ΦΑΣΗ)

Εμφανίσεις: 15738

news epimorfosi

 

Από σήμερα, Τρίτη 18/02/2014, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα της  1ης περιόδου εφαρμογής μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (Β’ Φάση/ Μάρτιος – Νοέμβριος 2014),

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής

μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

http://b-epipedo2.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων περιλαμβάνει μία μόνο φάση, κατά την οποία υποβάλλονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία κατανέμονται αυτοί στα διαθέσιμα προγράμματα μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Η υποβολή των αιτήσεων λαμβάνει χώρα από τις 18/02/2014 έως την 26/02/2014.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ19/20, οι οποίοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ (Α΄ επίπεδο). Από την προϋπόθεση αυτή εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19/20.
  • Υπηρετούν και ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη σε σχολεία της προβλεπόμενης γεωγραφικής περιοχής προέλευσης των επιμορφούμενων, όπως αυτή ορίζεται για κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα.
  • Δεν έχουν εγγραφεί και παρακολουθήσει, ούτε παρακολουθούν τώρα, άλλο επιμορφωτικό πρόγραμμα Β’ επιπέδου ΤΠΕ.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν με fax, στο 210 3222135, σχετική βεβαίωση από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα επιμορφωτικά προγράμματα. Σχέδιο της βεβαίωσης διατίθεται ΕΔΩ.

Επίσης, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσκομίσουν στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης ειδική Δήλωση/ Βεβαίωση του Διευθυντή του σχολείου τους (διαθέσιμη ΕΔΩ) ότι ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη, κατά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα.

Δεδομένου ότι η επιμόρφωση θα διακοπεί στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς και θα συνεχιστεί το Σεπτέμβριο 2014, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο την επόμενη σχολική χρονιά (2014-2015), ενδέχεται:

  • να μην βρίσκονται στον τόπο της σημερινής τους απασχόλησης (πχ. ενδεχόμενη απόσπαση, μετάθεση σε άλλο τόπο κ.α.),
  • να μην ασκούν διδακτικό έργο (πχ. ενδεχόμενη απόσπαση σε υπηρεσίες, γραφεία κλπ, ενδεχόμενη μη απασχόληση σε περίπτωση εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων κ.α.),
  • να μη διδάσκουν «συναφές» μάθημα, στην περίπτωση των «συναφών» ειδικοτήτων,

να μην υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στην παρούσα περίοδο, διότι δεν θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς την επιμόρφωσή τους. Άλλωστε, με την ολοκλήρωση της περιόδου αυτής προβλέπεται να ξεκινήσει νέα περίοδος επιμόρφωσης, στην οποία θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, εφόσον τότε πληρούν τις προϋποθέσεις.

Για τον παραπάνω λόγο, στην παρούσα περίοδο επιμόρφωσης, δεν δίνεται δικαίωμα συμμετοχής σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης περιλαμβάνει δια ζώσης συναντήσεις, συνεδρίες με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, ασύγχρονες δραστηριότητες (εργασίες στο σπίτι, ενασχόληση με εκπαιδευτικά λογισμικά κλπ), δράσεις εφαρμογής στην τάξη και αντίστοιχες υποστηρικτικές συναντήσεις. Επισημαίνεται ότι η παρακολούθηση ενός προγράμματος μοντέλου μεικτής μάθησης προϋποθέτει επάρκεια στις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ και εξοικείωση με την χρήση των υπολογιστικών εργαλείων και του διαδικτύου, δεδομένου ότι οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να εκτελούν σε τακτική βάση δραστηριότητες, ασκήσεις, εργασίες κλπ μακριά από τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης και χωρίς φυσική επαφή με τους επιμορφωτές τους.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των προγραμμάτων με το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης, τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης, τις τεχνικές απαιτήσεις κλπ μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας θα βρείτε ΕΔΩ.

 

05/02/2014 1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΙΚΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ - Β’ ΦΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 11295

news epimorfosiΕν όψει της έναρξης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της 1ης περιόδου εφαρμογής του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου,

καλούνται τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης

τα οποία έχουν αναλάβει αυτά τα προγράμματα (βλ. σχετική Πρόσκληση της 24/04/2013 και την Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της κλήρωσης της 07/06/2013)

να καταχωρίσουν τα αναλυτικά ωρολόγια προγράμματα, από σήμερα και μέχρι την Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014.

Η συμπλήρωση και καταχώριση των αναλυτικών ωρολογίων προγραμμάτων γίνεται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης (εδώ), με χρήση των κωδικών του ΚΣΕ, και πιο συγκεκριμένα επιλέγοντας «Διαχείριση προγραμμάτων μεικτού μοντέλου -> Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα». Το ΚΣΕ θα πρέπει να καταχωρίσει (σύμφωνα με τους περιορισμούς του προτύπου που παρουσιάζεται στο MIS) τις ακριβείς ημέρες και ώρες για

8 διά ζώσης συνεδρίες και

20 σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες.

Στις ανωτέρω συνεδρίες περιλαμβάνονται και οι 8 υποστηρικτικές συναντήσεις (σύγχρονες εξ αποστάσεως ή διά ζώσης) για την εφαρμογή στην τάξη.

Το ΚΣΕ καταχωρίζει επίσης τον επιμορφωτή που αναλαμβάνει κάθε μία από τις παραπάνω συνεδρίες. Οι επιμορφωτές που δηλώνονται είναι υποχρεωτικά αυτοί που το ΚΣΕ έχει προεπιλέξει κατά την 1η φάση υποβολής προγραμμάτων (βλ. σχετική Ανακοίνωση της 11/12/2013). Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων είναι το Σάββατο 15 Μαρτίου 2014.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δομή των προγραμμάτων, καθώς και οδηγίες σχετικά με την καταχώριση, τους περιορισμούς και τις ελάχιστες προϋποθέσεις προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα (δηλαδή να εγκριθούν και να διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής), περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που έχει αναρτηθεί στη Βιβλιοθήκη Υλικού της παρούσας Πύλης, ΕΔΩ.

Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύλης ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (Υποστηρικτικές δομές -> «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης.

11/12/2013 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ - ΜΕΙΚΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ - 1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ - Α’ ΦΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 7029

news KSEΕν όψει της έναρξης των επιμορφωτικών προγραμμάτων της 1ης περιόδου ευρείας εφαρμογής του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου,

καλούνται τα ΚΣΕ

τα οποία έχουν αναλάβει αυτά τα προγράμματα (βλ. σχετική Πρόσκληση της 24/04/2013 και την Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της κλήρωσης της 07/06/2013)

να υποβάλουν, σε πρώτη φάση, από σήμερα και μέχρι την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

τα ονόματα των επιμορφωτών με τους οποίους θα συνεργαστούν για την υλοποίηση των επιμορφωτικών προγραμμάτων. Διευκρινίζεται ότι τα αναλυτικά ωρολόγια προγράμματα θα υποβληθούν σε επόμενη φάση.

Η υποβολή των ονομάτων των επιμορφωτών γίνεται μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, με χρήση των κωδικών του ΚΣΕ, και πιο συγκεκριμένα επιλέγοντας «Προεπιλογή επιμορφωτών για προγράμματα μεικτού μοντέλου». Στην σελίδα αυτή κάθε ΚΣΕ μπορεί να δει κατάλογο με τα ονόματα όλων των επιμορφωτών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το πρόγραμμά του, καθώς και τον τόπο κατοικίας τους και στοιχεία επικοινωνίας με αυτούς. Το ΚΣΕ, αφού επικοινωνήσει και συνεννοηθεί με τους επιμορφωτές που επιθυμεί να συνεργαστεί, υποβάλει τα ονόματά τους επιλέγοντας το αντίστοιχο κουτάκι επιλογής (checkbox). Κάθε ΚΣΕ θα πρέπει να υποβάλει εν γένει 2 ονόματα επιμορφωτών, προτιμώντας κατά το δυνατόν αυτούς που μπορούν να μετακινηθούν ευκολότερα από την κατοικία τους στην έδρα του ΚΣΕ.

Στο ίδιο χρονικό διάστημα, από σήμερα έως την 18/12/2013,

οι επιμορφωτές καλούνται να καταθέσουν την σύμφωνη γνώμη τους

για την συνεργασία με τα ΚΣΕ. Η σύμφωνη γνώμη δηλώνεται επίσης μέσω του MIS (επιλογή «Αποδοχή συνεργασίας σε πρόγραμμα μεικτού μοντέλου»), με χρήση των κωδικών του επιμορφωτή. Κάθε επιμορφωτής μπορεί να δηλώσει την σύμφωνη γνώμη του για συνεργασία στην υλοποίηση ενός μόνο από τα επιμορφωτικά προγράμματα της 1ης περιόδου εφαρμογής του μεικτού μοντέλου.

Το χρονικό διάστημα υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων θα ανακοινωθεί στο αμέσως προσεχές μέλλον, οπότε τα ΚΣΕ θα κληθούν να καταχωρίσουν στο MIS αναλυτικά ωρολόγια προγράμματα. Για τον λόγο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επισκέπτονται συχνά και να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στην Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας της Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr. Μπορούν επίσης να υποβάλλουν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της επιμόρφωσης Β' επιπέδου, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά το σχετικό έντυπο: http://b-epipedo2.cti.gr -> (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές -> (Επιλογή) Help Desk.

Υπενθυμίζεται ότι, τα προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου ΤΠΕ που υλοποιούνται με βάση το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με τον παραδοσιακό τρόπο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β' επιπέδου κλπ. Το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες (ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης, ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μεικτού μοντέλου ακολουθείται από τελική δοκιμασία πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.

 

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)