Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

14/05/2013 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΚΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΙΚΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΣΗΣ

Εμφανίσεις: 5078

news epimorfosiΣε συνέχεια της σχετικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος της 24/04/2013 προς τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση το μικτό μοντέλο μάθησης (προβλεπόμενη υλοποίηση στο διάστημα Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (Επιμορφωση Β’ Επιπεδου ΤΠΕ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, ανακοινώνεται ότι

η προθεσμία υποβολής αιτήσεων

παρατείνεται έως τη Πέμπτη 16 Μαΐου 2013 και ώρα 3:00μμ.

Υπενθυμίζεται ότι το κείμενο της Πρόσκλησης είναι διαθέσιμο εδώ.

24/04/2013 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΣΕ - ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Εμφανίσεις: 22885

news KSEΣε συνέχεια της προηγούμενης σχετικής προκαταρκτικής ενημέρωσης – ανίχνευσης ενδιαφέροντος συμμετοχής, γίνεται γνωστό στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) ότι δημοσιεύθηκε Πρόσκληση Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για την υλοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου με βάση το μικτό μοντέλο μάθησης, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου. Τα προγράμματα αυτά προβλέπεται να υλοποιηθούν εν γένει στο διάστημα Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014.

Τα ενδιαφερόμενα ΚΣΕ μπορούν να «κατεβάσουν» το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης ΕΔΩ.

Οι αιτήσεις των ΚΣΕ γίνονται αρχικά ηλεκτρονικά, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis), μέχρι την Τρίτη 14 Μαΐου 2013, σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στην παραπάνω Πρόσκληση.

Υπενθυμίζεται ότι, τα προγράμματα αυτά έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με το παραδοσιακό μοντέλο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β’ επιπέδου κλπ.

Το μοντέλο μικτής μάθησης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες (ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης, ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτού μοντέλου υλοποιείται σε διάστημα 24 εβδομάδων και ακολουθείται από τελική δοκιμασία πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο στην Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr > (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές > (Επιλογή) Help Desk.

12/03/2013 ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΡΟΚΑΤΑΡΚΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εμφανίσεις: 23853

news epimorfosiΓίνεται γνωστό ότι, στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου, πρόκειται να υλοποιηθεί ένας αριθμός προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου με βάση το μοντέλο μικτής μάθησης (blended learning). Τα προγράμματα αυτά έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με το παραδοσιακό μοντέλο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β’ επιπέδου κλπ.

Το μοντέλο μικτής μάθησης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες (ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης,  ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτού μοντέλου υλοποιείται σε διάστημα 20 έως 24 εβδομάδων και ακολουθείται από τελική δοκιμασία πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.

Τα επιμορφωτικά προγράμματα μικτού μοντέλου θα επιμερισθούν χρονικά σε δύο περιόδους (Νοέμβριος 2013 – Μάιος 2014, Οκτώβριος 2014 – Απρίλιος 2015).

Για την βέλτιστη οργάνωση και προγραμματισμό των προγραμμάτων μικτού μοντέλου, καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι (επιμορφωτές και ΚΣΕ που επιθυμούν να αναλάβουν προγράμματα, εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτά) να δηλώσουν το κατ’ αρχήν ενδιαφέρον τους και να υποβάλουν σχετικά πληροφοριακά στοιχεία,

έως τις 26/3/2013.

Διευκρινίζεται ότι, σε αυτήν την φάση, η υποβολή των στοιχείων αυτών δεν συνιστά υποβολή αίτησης συμμετοχής.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την μέθοδο υλοποίησης του μικτού μοντέλου, τις κυριότερες διαφοροποιήσεις από το παραδοσιακό μοντέλο, τις περιοχές και κλάδους υλοποίησης μικτών προγραμμάτων και τα στοιχεία που καλούνται να υποβάλουν οι ενδιαφερόμενοι, πατήστε ΕΔΩ .

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να  υποβάλλουν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο στην Πύλη Ενημέρωσης της Πράξης, στη διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr → (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές → (Επιλογή) Help Desk. 

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)