Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

25/06/2013 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Εμφανίσεις: 12433

news epimorfosiΣτο πλαίσιο της 1ης περιόδου εφαρμογής επιμορφωτικών προγραμμάτων με το μοντέλο μικτής μάθησης (blended learning), 10 επιμορφωτικά προγράμματα θα προηγηθούν χρονικά, εν είδει πιλοτικής εφαρμογής, με έναρξη των μαθημάτων στις 14 Σεπτεμβρίου. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν ΕΔΩ να ενημερωθούν αναλυτικά για τα πιλοτικά προγράμματα του μοντέλου μικτής μάθησης.

Από σήμερα, Τρίτη 25/06/2013, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα πιλοτικά επιμορφωτικά προγράμματα

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής

μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

http://b-epipedo2.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων περιλαμβάνει μία μόνο φάση, κατά την οποία υποβάλλονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία κατανέμονται αυτοί στα διαθέσιμα πιλοτικά προγράμματα μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Η υποβολή των αιτήσεων λαμβάνει χώρα από τις 25/06/2013 έως την 01/09/2013.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ70 και ΠΕ19/20, οι οποίοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

-         Έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ (Α΄ επίπεδο). Από την προϋπόθεση αυτή εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19/20.

-         Υπηρετούν και ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη σε σχολεία της προβλεπόμενης περιοχής προέλευσης των επιμορφούμενων, όπως αυτή ορίζεται για κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν με fax, στο 210 3222135, σχετική βεβαίωση από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα επιμορφωτικά προγράμματα. Σχέδιο της βεβαίωσης διατίθεται ΕΔΩ.

Επίσης, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσκομίσουν στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης ειδική Δήλωση/ Βεβαίωση του Διευθυντή του σχολείου τους (διαθέσιμη ΕΔΩ) ότι ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη, κατά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα.

Διευκρινίζεται ότι οι ανωτέρω προϋποθέσεις συμμετοχής αφορούν το σχολικό έτος 2013 – 2014, κατά το οποίο θα διεξαχθούν τα πιλοτικά προγράμματα, και όχι το λήγον σχολικό έτος 2012 – 2013. Οι εκπαιδευτικοί που πιθανολογούν μεταβολές στην υπηρεσιακή τους κατάσταση οι οποίες οδηγούν στην μη πλήρωση των προϋποθέσεων συμμετοχής τους στα πιλοτικά προγράμματα παρακαλούνται να αποφύγουν την υποβολή αίτησης συμμετοχής, ή να καθυστερήσουν την υποβολή της αίτησης έως ότου γνωρίζουν θετικά ότι πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής.

Το μοντέλο μικτής μάθησης περιλαμβάνει δια ζώσης συναντήσεις, συνεδρίες με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, ασύγχρονες δραστηριότητες (εργασίες στο σπίτι, ενασχόληση με εκπαιδευτικά λογισμικά κλπ), δράσεις εφαρμογής στην τάξη και αντίστοιχες υποστηρικτικές συναντήσεις. Επισημαίνεται ότι η παρακολούθηση ενός επιμορφωτικού προγράμματος με το μοντέλο μικτής μάθησης προϋποθέτει επάρκεια στις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ και εξοικείωση με την χρήση των υπολογιστικών εργαλείων και του διαδικτύου, δεδομένου ότι οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να εκτελούν σε τακτική βάση δραστηριότητες, ασκήσεις, εργασίες κλπ μακριά από τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης και χωρίς φυσική επαφή με τους επιμορφωτές τους.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των πιλοτικών επιμορφωτικών προγραμμάτων με το μοντέλο μικτής μάθησης, τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης, τις τεχνικές απαιτήσεις κλπ μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας θα βρείτε ΕΔΩ.

Σημείωση: το μεγαλύτερο μέρος των επιμορφωτικών προγραμμάτων της 1ης περιόδου εφαρμογής του μικτού μοντέλου, σε περισσότερες περιοχές της χώρας, προγραμματίζεται να ξεκινήσουν στις αρχές Δεκεμβρίου. Οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών για αυτά τα προγράμματα θα υποβληθούν το φθινόπωρο του 2013.

07/06/2013 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΚΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΚΣΕ

Εμφανίσεις: 14435

news epimorfosiΟλοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τα ΚΣΕ, προκειμένου να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ με βάση το μοντέλο μικτής μάθησης, κατά την 1η περίοδο εφαρμογής τους στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης της 24/04/2013, καθώς και οι διαδικασίες ηλεκτρονικής κλήρωσης και απόδοσης των προβλεπόμενων προγραμμάτων σε αυτά. Τα ΚΣΕ που υπέβαλαν αιτήσεις μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους.

Τα προγράμματα προβλέπεται να υλοποιηθούν στο διάστημα Δεκεμβρίου 2013 – Ιουνίου 2014, με εξαίρεση ένα μικρό αριθμό (10 προγράμματα), τα οποία θα προηγηθούν χρονικά κατά περίπου 3 μήνες, εν είδει πιλοτικής εφαρμογής, με στόχο, μέσω αυτών να δοκιμασθούν οι τεχνικές υποδομές και να εντοπισθούν τυχόν αστοχίες της μεθοδολογίας και του επιμορφωτικού υλικού, δεδομένου ότι στο μοντέλο, όπως έχει σχεδιαστεί ειδικά για την επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ, εφαρμόζονται σημαντικές επιστημονικές, τεχνικές και μεθοδολογικές καινοτομίες. Η επιλογή των προγραμμάτων αυτών από τα προγράμματα που υποβλήθηκαν στο πλαίσιο της παραπάνω Πρόσκλησης, έγινε με κριτήρια προσέγγισης των στόχων της παραπάνω πιλοτικής εφαρμογής.

Στις επόμενες ημέρες, τα ΚΣΕ που θα υλοποιήσουν τα 10 παραπάνω προγράμματα τα οποία θα ξεκινήσουν στα μέσα Σεπτεμβρίου 2013, θα ενημερωθούν κεντρικά για τις λεπτομέρειες της εφαρμογής, ώστε να καταρτίσουν τα προγράμματα (ωρολόγια προγράμματα κλπ.). Στην ερχόμενη εβδομάδα (μέσα Ιουνίου), με νεώτερη ανακοίνωση, θα κληθούν οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί των περιοχών υλοποίησης των προγραμμάτων αυτών, να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής.

Τα ΚΣΕ που θα υλοποιήσουν τα υπόλοιπα προγράμματα, τα οποία προβλέπεται να ξεκινήσουν στις αρχές Δεκεμβρίου 2013, θα κληθούν αργότερα να καταρτίσουν τα προγράμματα που τους έχουν αποδοθεί, μέσα στο Σεπτέμβριο 2013, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επισκέπτονται συχνά και να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στην Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου ΤΠΕ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr ώστε να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στα παραπάνω και τις σχετικές προθεσμίες υποβολής αιτήσεων κλπ ή/και για να υποβάλλουν ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, συμπληρώνοντας ηλεκτρονικά το σχετικό έντυπο: http://b-epipedo2.cti.gr > (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές -> (Επιλογή) Help Desk.

Υπενθυμίζεται ότι, τα προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου ΤΠΕ που θα υλοποιηθούν με βάση το μοντέλο μικτής μάθησης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου, έχουν στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές όπου δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με το παραδοσιακό μοντέλο. Στους λόγους αδυναμίας υλοποίησης παραδοσιακών προγραμμάτων περιλαμβάνονται ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένα νησιά, δυσπρόσιτες ορεινές περιοχές), ο μικρός αριθμός εκπαιδευτικών, η έλλειψη επιμορφωτών Β’ επιπέδου κλπ.

Το μοντέλο μικτής μάθησης συνδυάζει συνεδρίες σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας και υποστηρικτικών συναντήσεων, με ασύγχρονες δραστηριότητες (ανάθεση εργασιών που οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος) και μικρό αριθμό διά ζώσης συνεδριών. Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από κατάλληλο ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης, ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS). Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μικτού μοντέλου υλοποιείται σε διάστημα 24 εβδομάδων και ακολουθείται από τελική δοκιμασία πιστοποίησης για τους επιτυχώς παρακολουθήσαντες.

17/05/2013 ΕΚΔΟΣΗ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ - ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εμφανίσεις: 1840

news KSEΓίνεται γνωστή η έκδοση της Υπουργικής Απόφασης (ΥΑ) που αφορά στην "Άδεια παροχής Υπηρεσιών για τα Στελέχη της Εκπαίδευσης" στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» (Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου ΤΠΕ) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, την οποία μπορείτε να «κατεβάσετε» ΕΔΩ.

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)