Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

για την πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας για την επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ…

Καλωσήρθατε στην πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας των εκπαιδευτικών που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση, των εκπαιδευτικών που επιμορφώθηκαν ή επιμορφώνονται για το σκοπό αυτό, καθώς και κάθε ενδιαφερομένου για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πράξη.

Η Πύλη λειτουργεί στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), το οποίο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου και αποτελεί συνέχεια του παλιότερου αντίστοιχου έργου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ που ολοκληρώθηκε το 2008. Πρόκειται για δράση του Υπουργείου Παιδείας που έχει αναλάβει να υλοποιήσει σύμπραξη φορέων του, η οποία αποτελείται από τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ), το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), και ήδη από 24/2/2012 από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής /Ι.Ε.Π. (διάδοχο του έργου έπειτα από την κατάργηση του Ο.ΕΠ.ΕΚ. και του Π.Ι. με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως τελικό δικαιούχο και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε. (όπως μετονομάστηκε το Ε.Α.Ι.Τ.Υ., με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως συμπράττοντα επιστημονικό φορέα.

Η πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας για την επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ καλύπτει ανάγκες οργάνωσης και προετοιμασίας των επιμέρους δράσεων του έργου σε πανελλήνια κλίμακα, ενώ παράλληλα έχει εστιασμένο ενημερωτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, καθώς παρέχει:

  • ενημέρωση για την εξέλιξη και τις διαδικασίες υλοποίησης των δράσεων της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) και της εκπαίδευσης των επιμορφωτών στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ)
  • άμεση υποστήριξη τύπου help desk,
  • εκπαιδευτικό και άλλο υλικό για τη διευκόλυνση του έργου της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης των επιμορφωτών από εκπαιδευτική, καθώς και από διαχειριστική και οργανωτική σκοπιά,
  • διάφορα διαδικτυακά εργαλεία μάθησης (διατίθενται σταδιακά) για την διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνεργασίας κοινοτήτων μάθησης από επιμορφούμενους, επιμορφωτές, στελέχη του έργου και άλλους εκπαιδευτικούς.
  • εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα – MIS του έργου για τους άμεσα συμμετέχοντες στο έργο, όπως επιμορφωτές, επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους επιμορφωτές και στελέχη  ΠΑΚΕ καθώς και τις δομές υλοποίησης του έργου, όπως τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), τα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ), τα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), κ.α.
  • εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιείται στα προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ για τη διάθεση του επιμορφωτικού υλικού, τη διεξαγωγή των ασύγχρονων δραστηριοτήτων του προγράμματος και την πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη συμμετοχή στις σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες του  προγράμματος.

Επίσης, στην Πύλη θα βρείτε επιλεγμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες με ΤΠΕ από την Ιφιγένεια’, το αποθετήριο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων  που παράγονται στο πλαίσιο του έργου,  από τους επιμορφωτές και επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς Β' επιπέδου ΤΠΕ σε όλη τη χώρα.

Τέλος μέσω της παρούσας Πύλης μπορείτε να κατευθυνθείτε προς τον Κεντρικό Ιστότοπο της Εκπαίδευσης των Επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ και  τους ιστοτόπους των Πανεπιστημιακών Κέντρων Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για τα ΠΑΚΕ εδώ), ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

Κεντρικός Ιστότοπος της Εκπαίδευσης των Επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ

ΠΑΚΕ Αν. Μακεδονίας & Θράκης

ΠΑΚΕ Κεντρικής & Δυτικής Μακεδονίας

ΠΑΚΕ Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας

ΠΑΚΕ Θεσσαλίας

ΠΑΚΕ Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας Κεφαλληνίας & Ζακύνθου

ΠΑΚΕ Αττικής & Στερεάς Ελλάδας

ΠΑΚΕ Βορείου και Νοτίου Αιγαίου

ΠΑΚΕ Κρήτης

 

Αναμένουμε πιθανά σχόλιά σας για την βελτίωση των υποδομών μας στο help desk

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Το Εργο για την πύλη