Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

21/06/2012 ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΜΟΙΒΩΝ 3ΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ & ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 27758

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό στα ΚΣΕ που υλοποίησαν προγράμματα επιμόρφωσης κατά τη 3η επιμορφωτική περίοδο Β Επιπέδου ή / και κατά την ειδική επιμόρφωση «πολλαπλασιαστών» σε διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας, της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, ότι δημοσιεύθηκε ο πλήρης Οδηγός Οικονομικής Διαχείρισης ΚΣΕ και προχωρούν οι διαδικασίες εκκαθάρισης των αμοιβών για τα προγράμματα επιμόρφωσης των περιόδων αυτών. 

Παρακαλούνται οι Συντονιστές των παραπάνω επιμορφωτικών προγραμμάτων να ενημερωθούν σχετικά με τις λεπτομέρειες της διαδικασίας μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της Πράξης με χρήση των κωδικών των ΚΣΕ (Είσοδος ΚΣΕ), στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://b-epipedo2.cti.gr/mis (επιλογές: Εκκαθάριση αμοιβών & διακίνηση συμβάσεων ΚΣΕ Γ' Περιόδου Β Επιπέδου & Περιόδου Διαδραστικών Συστημάτων) και να προβούν άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες σύμφωνα με τις οδηγίες που διατίθενται εκεί.

11/6/2012 ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΦΑΚΕΛΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Εμφανίσεις: 3146

news_epimorfosiΠαρακαλούνται τα ΚΣΕ που υλοποίησαν επιμορφωτικά προγράμματα κατά την τρίτη περίοδο επιμόρφωσης β' επιπέδου καθώς και για τα διαδραστικά συστήματα να ενημερωθούν σχετικά με την τεκμηρίωση της υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου και να αποστείλουν τα απαιτούμενα έγγραφα.

Οδηγίες σχετικά με την τεκμηρίωση ολοκλήρωσης προγραμμάτων επιμόρφωσης από τα ΚΣΕ και την κατάρτιση και αποστολή Φακέλου Φυσικού Αντικειμένου είναι διαθέσιμες εδώ.

17/02/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΩΝ – ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 7343

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό πως ολοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων από εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στα προγράμματα επιμόρφωσης «πολλαπλασιαστών» στην εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας που υλοποιούνται  στο πλαίσιο  της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση να ενημερωθούν σχετικά με τη τελική κατάσταση της συμμετοχής τους, με χρήση των προσωπικών κωδικών τους, μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis  (επιλογή: «Αίτηση Επιμόρφωσης Διαδραστικών»).

Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. να επικοινωνήσουν με τους επιτυχόντες στο πρόγραμμά τους εκπαιδευτικούς και να προχωρήσουν στις εγγραφές τους. Στοιχεία επικοινωνίας των εκπαιδευτικών διατίθενται επίσης μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis  με χρήση των κωδικών των ΚΣΕ (επιλογή: «Εγγραφή υποψήφιου σε πρόγραμμα»), όπου γίνονται και οι εγγραφές των επιμορφούμενων.

Για τυχόν απορίες ή διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνουν ηλεκτρονικά ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της Πράξης, εδώ.

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Επιμόρφωση "Ενδοσχολικών" Πολλαπλασιαστών (Διαδραστικά Συστήματα)