Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

14/07/2014 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΙΚΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ – ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εμφανίσεις: 10064

news epimorfotisΚαλούνται οι Επιμορφωτές Β’ επιπέδου ΤΠΕ, οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν επιμορφωτικό έργο στην επόμενη, ευρεία, περίοδο εφαρμογής μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που προβλέπεται να υλοποιηθεί το διάστημα Δεκεμβρίου 2014 – Μαΐου 2015, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να ενταχθούν στην ειδική εκπαιδευτική διαδικασία προετοιμασίας τους για το ρόλο αυτό.

Η εκπαίδευση αυτή, διάρκειας περίπου 35 ωρών, η οποία προσφέρεται κεντρικά από τις επιστημονικές ομάδες του ΙΤΥΕ – «Διόφαντος», συνδικαιούχου φορέα της Πράξης, θα υλοποιηθεί το διάστημα Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου 2014, αναφέρεται σε θέματα όπως,

  • Σχεδιασμός της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ με βάση το μοντέλο μεικτής μάθησης.
  • Σχεδιασμός και αξιοποίηση του επιμορφωτικού υλικού, όπως μετασχηματίστηκε ή/και αναπτύχθηκε εξ αρχής για τα προγράμματα αυτά,
  • Αξιοποίηση και χρήση των υπολογιστικών και δικτυακών υποδομών για την υποστήριξη των προγραμμάτων (πχ. πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης - Blackboard Collaborate, πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης – moodle, Πληροφοριακό σύστημα κ.α.)
  • Μεθοδολογίες και καλές πρακτικές διεξαγωγής του προγράμματος.

και εν γένει περιλαμβάνει:

  • Σύγχρονες εξ αποστάσεως και (κατά περίπτωση) 1-2 δια ζώσης εκπαιδευτικές συνεδρίες.
  • Παρακολούθηση/παρατήρηση συνεδριών προγραμμάτων μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης που είτε έχουν ολοκληρωθεί (recordings) είτε είναι σε εξέλιξη (πιλοτική φάση ή Β’ φάση 1ης περιόδου εφαρμογής) και εκπόνηση σχετικών εργασιών.
  • Ασύγχρονες δράσεις όπως, εκπόνηση δραστηριοτήτων και εργασιών, συμμετοχή σε forae συζητήσεων, ασύγχρονη υποστήριξη κ.α.
  • Συνεδρίες αλληλοδιδασκαλίας, όπου οι νέοι επιμορφωτές εναλλάσσονται σε ρόλους διδάσκοντα και διδασκόμενου.

Η επιτυχής συμμετοχή στην παραπάνω εκπαιδευτική διαδικασία (πχ. παρουσία στο 90% των συνεδριών κατ’ ελάχιστον, εκπόνηση προβλεπόμενων εργασιών και λοιπών δραστηριοτήτων) αποτελεί προϋπόθεση για την ανάληψη επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιμορφωτές να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής,

μέχρι τη Πέμπτη 4η Σεπτεμβρίου 2014,

ηλεκτρονικά μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis, επιλογή "Μεικτό Μοντέλο - Εκδήλωση Ενδιαφέροντος", με χρήση των κωδικών που ήδη έχουν.

Διευκρινίζεται ότι, από τη διαδικασία αυτή εξαιρούνται οι επιμορφωτές που έχουν ήδη αναλάβει επιμορφωτικό έργο κατά την πρώτη περίοδο εφαρμογής μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (πιλοτική και β’ φάση) ή/και έχουν ήδη ολοκληρώσει τη σχετική προηγούμενη διαδικασία εκπαίδευσης.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ, δημοσιεύονται στην Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ επιπέδου ΤΠΕ (http://b-epipedo2.cti.gr) και συγκεκριμένα ΕΔΩ (σύντομη περιγραφή) και ΕΔΩ (οδηγοί διαδικασιών και οικονομικής διαχείρισης, κανονιστικό πλαίσιο κ.α.).

Για τυχόν απορίες και περαιτέρω διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά ερωτήματα στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης: http://b-epipedo2.cti.gr → (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές → (Επιλογή) Help Desk - Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος.

 

23/06/2014 ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΚΣΕ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ

Εμφανίσεις: 3480

news KSEΣε συνέχεια της σχετικής Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος της 15/05/2014 προς φορείς για την επικαιροποίηση και τον εμπλουτισμό του μητρώου ΚΣΕ Β’ επιπέδου ΤΠΕ, της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, ανακοινώνεται ότι:

η προθεσμία υποβολής αιτήσεων

παρατείνεται έως τη Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014.

Υπενθυμίζεται ότι το πλήρες περιεχόμενο της Πρόσκλησης, συνοδευόμενο από οδηγίες και παραρτήματα, είναι διαθέσιμο ΕΔΩ, ενώ εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος είναι διαθέσιμο ΕΔΩ.

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού κόμβου http://b-epipedo2.cti.gr → (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές → (Επιλογή) Help Desk Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος.

10/06/2014 ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΜΕ ΑΡ. ΠΡΩΤ. Ι.Ε.Π. 5036/15.05.2014 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΚΣΕ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ

Εμφανίσεις: 3578

news KSEΣε συνέχεια της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος (αρ. πρωτ. 5036/15.05.2014) του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)  για εμπλουτισμό και επικαιροποίηση του Μητρώου Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.), στο πλαίσιο των Πράξεων με τίτλο «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» που είναι ενταγμένες στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση»,

διευκρινίζεται ότι, στους φορείς που έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να ενταχθούν στο Μητρώο Κ.Σ.Ε. Β’ επιπέδου ΤΠΕ, περιλαμβάνονται επίσης, οι φορείς που διαθέτουν άδεια λειτουργίας Κέντρου Δια Βίου Μάθησης τύπου 1 ή τύπου 2 και είναι πιστοποιημένοι για την υλοποίηση προγραμμάτων στον τομέα της Πληροφορικής, από τον αρμόδιο φορέα (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).

Επιπρόσθετη προϋπόθεση για την ένταξη στο Μητρώο Κ.Σ.Ε. Β’ επιπέδου ΤΠΕ είναι, οι φορείς να πληρούν τις προδιαγραφές υποδομών της παραπάνω Πρόσκλησης, που διαπιστώνεται στο πλαίσιο ειδικού τεχνικού ελέγχου πιστοποίησης, ο οποίος διενεργείται από το Ι.Τ.Υ.Ε. – «Διόφαντος», συμπράττοντα φορέα υλοποίησης της Πράξης.

Η διευκρίνιση αυτή δίδεται, λόγω της ισχύος νέου θεσμικού πλαισίου σχετικά με την πιστοποίηση και λειτουργία φορέων παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης και κατάρτισης (Ν. 4093/2012 και Ν. 4111/2013).

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)