Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

15/05/2014 ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΜΗΤΡΩΟΥ ΚΣΕ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Εμφανίσεις: 10597

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό πως δημοσιεύθηκε σήμερα ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για τον εμπλουτισμό και την επικαιροποίηση του Μητρώου Κέντρων Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) στο πλαίστιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση" του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου με

 προθεσμία υποβολής αιτήσεων την 23η-6-2014.

Οι ενδιαφερόμενοι φορείς μπορούν να «κατεβάσουν» το πλήρες περιεχόμενο της Πρόσκλησης, συνοδευόμενο από οδηγίες και παραρτήματα, ΕΔΩ, ενώ εγχειρίδιο χρήσης του συστήματος είναι διαθέσιμο ΕΔΩ.

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν ηλεκτρονικά μέσω του δικτυακού κόμβου http://b-epipedo2.cti.gr → (Επιλογή) Υποστηρικτικές Δομές → (Επιλογή) Help Desk  Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος.

08/04/2014 ΙΕΠ: ΥΠΟΒΟΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ ΠΡΟΣ Γ.Γ.Π.Σ.

Εμφανίσεις: 6110

Γίνεται γνωστό ότι κατά την υλοποίηση των Πράξεων με τίτλο «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική Πράξη» στους Άξονες Προτεραιότητας  1,2 και 3 αντίστοιχα έγιναν αποπληρωμές κατά το χρονικό διάστημα από 01/01/2013 έως 31/12/2013 σε φυσικά και Νομικά πρόσωπα που συμμετείχαν σε δράσεις του ανωτέρω Έργου και παρείχαν υπηρεσίες είτε το 2013 είτε σε προγενέστερη χρονική περίοδο. Για τα προαναφερόμενα διαστήματα  απαιτείται να υποβληθεί  δήλωση φορολογίας εισοδήματος από το σύνολο των εμπλεκομένων που έλαβαν σχετική αμοιβή, κατά το τρέχον έτος καθώς  αφορούν εισοδήματα που αποκτήθηκαν  στο οικονομικό έτος 2013.

Η Οικονομική Υπηρεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής  Πολιτικής (Ι.ΕΠ.) σε εφαρμογή της ΠΟΛ. 1039/03-02-2014 (ΑΔΑ: ΒΙΡΜΗ-9ΩΣ) υπέβαλλε προς τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) τις βεβαιώσεις των αμοιβών από ελευθέρια επαγγέλματα και εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας (μέσω διαδικτύου) . Στις ατομικές του σχετικές δηλώσεις (Ε1) ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να λαμβάνει γνώση για το φορολογητέο ποσό και το ποσό που παρακρατήθηκε ως φόρος από οποιαδήποτε αμοιβή έλαβε και αφορούσε το ως άνω Έργο εντός του έτους 2013 (01/01-31/12).

(Βλέπε σχετικό ενημερωτικό έγγραφο του ΙΕΠ ΕΔΩ.)

28/02/2014 ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ - ΜΕΙΚΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ - 1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Εμφανίσεις: 14761

 

news epimorfosiΑνακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης για την συμπλήρωση των επιμορφωτικών προγραμμάτων της 1ης περιόδου εφαρμογής μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β' επιπέδου ΤΠΕ (blended learning) και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλει αιτήσεις συμμετοχής, μπορούν πλέον να ενημερωθούν σχετικά, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας "Διαχείριση αιτήσεων επιμόρφωσης - Μεικτό μοντέλο" -> "Προβολή Αίτησης Επιμορφούμενου" στο Πληροφοριακό Σύστημα -MIS (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β' ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

 

Υπενθυμίζουμε ότι τα επιμορφωτικά προγράμματα ξεκινούν το Σαββατοκύριακο 15 – 16 Μαρτίου 2014, με δύο διά ζώσης συνεδρίες που θα λάβουν χώρα στο Κ.Σ.Ε. που αποτελεί την έδρα κάθε προγράμματος. Εν όψει της έναρξης της επιμόρφωσης, καλούνται οι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί να έλθουν σε επαφή με το Κ.Σ.Ε. για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εγγραφής τους, το αργότερο έως την Δευτέρα 10 Μαρτίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ: οι εκπαιδευτικοί των οποίων η υπηρεσιακή τους κατάσταση έχει μεταβληθεί με αποτέλεσμα να μην πληρούν πλέον τις προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα ή εκείνοι που για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιθυμούν πλέον την συμμετοχή τους σε αυτό, παρακαλούνται να ενημερώσουν αμέσως το Κ.Σ.Ε., ώστε να καταστεί δυνατή η έγκαιρη αναπλήρωσή τους από τους επιλαχόντες.  (Στοιχεία επικοινωνίας ΚΣΕ: στo MIS, από την επιλογή "Διαχείριση αιτήσεων επιμόρφωσης - Μεικτό μοντέλο" ->"Προβολή διαθέσιμων προγραμμάτων μεικτού μοντέλου")

Διευκρινίζεται ότι οι δαπάνες μετακίνησης και διαμονής για την παρακολούθηση των διά ζώσης συνεδριών θα αναγνωρίζονται και θα καταβάλλονται από το έργο, εφ' όσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις και οι σχετικές διαδικασίες που προβλέπονται από το έργο.

 

 

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)