Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

09/02/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Εμφανίσεις: 7258

news_epimorfosiΑπό σήμερα, Πέμπτη 09/02/2012, καλούνται οι εκπαιδευτικοί – «πολλαπλασιαστές» να ενημερώνονται για τα επιμορφωτικά προγράμματα που θα υλοποιηθούν στην περιοχή τους  κατά το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012 και

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής,

μέχρι την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012, 12:00 το μεσημέρι

μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

http://b-epipedo2.cti.gr/mis,

με χρήση των προσωπικών κωδικών τους (περισσότερα στοιχεία στον σχετικό οδηγό που είναι διαθέσιμος εδώ).

Διαβάστε περισσότερα: 09/02/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ...

06/02/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 6225

news_epimorfosiΠαρατείνεται μέχρι την Τετάρτη 08/02/2012 10:00 πμ η προθεσμία υποβολής προγραμμάτων επιμόρφωσης «πολλαπλασιαστών» (βλ. σχετική ανακοίνωση της 27/01/2012) από τα ΚΣΕ  που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης «πολλαπλασιαστών» στην εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στο διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012 στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Επίσης, γίνεται γνωστό πως την Πέμπτη 09/02/2012, με νεότερη ανακοίνωση, θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής αιτήσεων από τους εκπαιδευτικούς - «πολλαπλασιαστές» για τα εγκεκριμένα προγράμματα επιμόρφωσης στα διαδραστικά συστήματα. 

27/1/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΣΕ

Εμφανίσεις: 8584

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό ότι τα ΚΣΕ, που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης «πολλαπλασιαστών» στην εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στο διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης της 22/12/2012, μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της κλήρωσης και κατανομής των απαιτούμενων προγραμμάτων, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους.

 Επίσης, καλούνται τα ΚΣΕ που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν επιμορφωτικά προγράμματα,

 από σήμερα και μέχρι τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 02:00 μμ

να καταχωρίσουν τα προγράμματα αυτά στο Πληροφοριακό Σύστημα (εδώ).

Διαβάστε περισσότερα: 27/1/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ...

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Επιμόρφωση "Ενδοσχολικών" Πολλαπλασιαστών (Διαδραστικά Συστήματα)