Δομή Προγράμματος Επιμόρφωσης Μοντέλου Μεικτής Μάθησης
- Εμφανίσεις: 2357
Ερώτηση
Ποια η δομή ενός επιμορφωτικού προγράμματος μοντέλου μεικτής μάθησης;
Απάντηση
Το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ έχει σχεδιασθεί ώστε να είναι ισοδύναμο με το παραδοσιακό μοντέλο (δια ζώσης/ «πρόσωπο με πρόσωπο» διδασκαλίες). Ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα με το μοντέλο μεικτής μάθησης περιλαμβάνει:
- 8 διά ζώσης συνεδρίες, διάρκειας 3 ωρών έκαστη,
- 20 συνεδρίες σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες, διάρκειας 3 ωρών έκαστη,
- ασύγχρονες δράσεις, που διεξάγονται καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος και συνοδεύουν τις διά ζώσης και τις σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες.
Στις παραπάνω συνεδρίες (σύγχρονες εξ αποστάσεως ή διά ζώσης) περιλαμβάνονται και οι 8 υποστηρικτικές συναντήσεις για την εφαρμογή στην τάξη διάρκειας 3 ωρών έκαστη.
Κάθε πρόγραμμα επιμόρφωσης απευθύνεται σε 8 έως 12, εν γένει, επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς ενός από τους κλάδους στους οποίους απευθύνονται και τα προγράμματα του παραδοσιακού μοντέλου (καθώς και «συναφών» κλάδων, στην ευρεία εφαρμογή του μοντέλου).
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα υλοποιείται εν γένει σε 24 εβδομάδων, σε συνεδρίες εκτός σχολικού ωραρίου. Οι διά ζώσης συνεδρίες εν γένει λαμβάνουν χώρα στην διάρκεια 4 Σαββατοκύριακων (3 ώρες το Σάββατο και 3 την Κυριακή).