Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Υλοποίηση Προγραμμάτων Μεικτού Μοντέλου Επιμόρφωσης σε ορισμένους μόνο Νομούς

Ερώτηση

Γιατί υλοποιούνται εξ αποστάσεως προγράμματα σε ορισμένους μόνο νομούς;

Απάντηση

Τα βασικά κριτήρια για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων μοντέλου μεικτής μάθησης είναι:

  • Ο γεωγραφικός κατακερματισμός (απομακρυσμένες, δυσπρόσιτες , ορεινές περιοχές διάσπαρτα νησιά κλπ)
  • Ο μικρός αριθμός υπηρετούντων εκπαιδευτικών που καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία βιώσιμων τμημάτων επιμόρφωσης
  • Η μερική ή η ολική έλλειψη επιμορφωτών Β' επιπέδου ΤΠΕ για έναν ή περισσότερους κλάδους σε μία γεωγραφική περιοχή, οπότε και είναι δύσκολη η κάλυψη επιμορφωτικών αναγκών μεγάλων εκπαιδευτικών πληθυσμών.

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Υποστηρικτικες Δομες Συχνές Ερωτήσεις Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ Υλοποίηση Προγραμμάτων Μεικτού Μοντέλου Επιμόρφωσης σε ορισμένους μόνο Νομούς