Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
Έγγραφα
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)
Ημερομηνία Προσθήκης: | 01.08.2013 |
Μέγεθος Αρχείου: | 76.29 kB |
Αποθηκεύσεις: | 10871 |
Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες (οικονομικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και στρατιωτικούς) που οδήγησαν το Βυζάντιο στην παρακμή από τα μέσα του 11ου αι. και την υποταγή στους Οθωμανούς με την Άλωση της Πόλης το 1453. Εφαρμόζεται η διερευνητική μέθοδος της επίλυσης προβλήματος.
Αφορά σε ΠΕ02 - Ιστορία Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, «Περιπλάνηση στο Χωρο-χρόνο», «Inspiration»
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ... ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 2.84 MB |
Αποθηκεύσεις: | 19572 |
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη ΙστορίαΛογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ
Ανάλογα ποσά και η παράστασή τους στο επίπεδο
Ημερομηνία Προσθήκης: | 11.01.2011 |
Μέγεθος Αρχείου: | 870.64 kB |
Αποθηκεύσεις: | 7969 |
Οι μαθητές οδηγούνται στην ανακάλυψη των ιδιοτήτων των ανάλογων ποσών ,στην έννοια των συντεταγμένων , στην απεικόνιση των ζευγών τιμών ως σημείων στο επίπεδο και τελικά στις γραφικές παραστάσεις μέσα από ένα απλό πρόβλημα του σχολικού βιβλίου. Η έννοια συντεταγμένη, για παράδειγμα , πριν παρουσιαστεί στο Geogebra , εισάγεται -αθόρυβα- μέσω της θέσης των κελιών στα λογιστικά φύλλα. Οι πίνακες τιμών δίνουν μια σαφή εικόνα του προβλήματος. Οι γραφικές παραστάσεις είναι απεικονίσεις αλγεβρικών σχέσεων. Όλες αυτές οι έννοιες εισάγονται με ομαλό τρόπο και μέσω του παιγνιδιού της εκμάθησης των λογισμικών Geogebra και λογιστικών φύλλων.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' ΓυμνασίουΛογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Geogebra
- Excel
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κριτσωτάκη Ευφροσύνη
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 1.03 MB |
Αποθηκεύσεις: | 14752 |
Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.
Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Ιδεοκατασκευές
- Web Browser
- Tux Paint
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»
Ημερομηνία Προσθήκης: | 01.08.2013 |
Μέγεθος Αρχείου: | 12.49 MB |
Αποθηκεύσεις: | 7832 |
Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ "ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ" ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ
Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η νεότερη λογοτεχνία: Η λογοτεχνία από το 1922 ως το 1945
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, PowerPoint, διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΚΑΡΑΝΑΤΣΙΟΥ