Υλικό Επιμόρφωσης για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Διαδραστικών Συστημάτων Διδασκαλίας
Το υλικό αυτό περιλαμβάνει α) ένα τεύχος σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας για καθένα από τα παρακάτω μαθήματα ή ενότητες μαθημάτων: φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μαθήματα στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση και β) ένα τεύχος γενικού θεωρητικού πλαισίου και διδακτικών προσεγγίσεων εκπαιδευτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα για την ενίσχυση της μαθητοκεντρικής προσέγγισης και την ανάδειξη της συνεργατικής μάθησης, συνοδευόμενο από γενικά παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων με έμφαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή.
Το επιμορφωτικό υλικο αυτό, χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής ταχύρρυθμης επιμόρφωσης μικρής κλίμακας (για περίπου 750 ενδοσχολικούς «πολλαπλασιαστές»), στην αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, που υλοποιήθηκε το 2012.
Έγγραφα
Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά Μαθήματα
Ημερομηνία Προσθήκης: | 22.02.2012 |
Μέγεθος Αρχείου: | 1.91 MB |
Αποθηκεύσεις: | 1727 |
Στόχος του κειμένου αυτού είναι να δώσει ένα πλαίσιο θεωρητικών αρχών με ενδεικτικά παραδείγματα ως προς το πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο διαδραστικός πίνακας (ΔΠ) στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Νέα ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Ιστορία)