Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Υλικό Επιμόρφωσης για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Διαδραστικών Συστημάτων Διδασκαλίας

Το υλικό αυτό περιλαμβάνει α) ένα τεύχος σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας για καθένα από τα παρακάτω μαθήματα ή ενότητες μαθημάτων: φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μαθήματα στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση και β) ένα τεύχος γενικού θεωρητικού πλαισίου και διδακτικών προσεγγίσεων εκπαιδευτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα για την ενίσχυση της μαθητοκεντρικής προσέγγισης και την ανάδειξη της συνεργατικής μάθησης, συνοδευόμενο από γενικά παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων με έμφαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή.

Το επιμορφωτικό υλικο αυτό, χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής ταχύρρυθμης επιμόρφωσης μικρής κλίμακας (για περίπου 750 ενδοσχολικούς «πολλαπλασιαστές»), στην αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, που υλοποιήθηκε το 2012.

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Άνοδος ]

Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά Μαθήματα Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά Μαθήματα

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 1.91 MB
Αποθηκεύσεις: 1727

Στόχος του κειμένου αυτού είναι να δώσει ένα πλαίσιο θεωρητικών αρχών με ενδεικτικά παραδείγματα ως προς το πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο διαδραστικός πίνακας (ΔΠ) στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Νέα ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Ιστορία)

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας