Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Υλικό Επιμόρφωσης για την Εκπαιδευτική Αξιοποίηση Διαδραστικών Συστημάτων Διδασκαλίας

Το υλικό αυτό περιλαμβάνει α) ένα τεύχος σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας για καθένα από τα παρακάτω μαθήματα ή ενότητες μαθημάτων: φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μαθήματα στην προσχολική και πρωτοβάθμια εκπαίδευση και β) ένα τεύχος γενικού θεωρητικού πλαισίου και διδακτικών προσεγγίσεων εκπαιδευτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα για την ενίσχυση της μαθητοκεντρικής προσέγγισης και την ανάδειξη της συνεργατικής μάθησης, συνοδευόμενο από γενικά παραδείγματα εκπαιδευτικών σεναρίων με έμφαση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και στην ειδική αγωγή.

Το επιμορφωτικό υλικο αυτό, χρησιμοποιήθηκε στο πλαίσιο ειδικής ταχύρρυθμης επιμόρφωσης μικρής κλίμακας (για περίπου 750 ενδοσχολικούς «πολλαπλασιαστές»), στην αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, που υλοποιήθηκε το 2012.

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Άνοδος ]

Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στην Προσχολική & την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στην Προσχολική & την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 1.61 MB
Αποθηκεύσεις: 3617

Το υλικό αυτό έχει ως στόχο τη σύντομη επισκόπηση των βασικών λειτουργιών και των παιδαγωγικών χρήσεων των διαδραστικών πινάκων στην προσχολική και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 2.52 MB
Αποθηκεύσεις: 2060

Στο υλικό αυτό αποτυπώνονται ευρήματα και προτάσεις σχετικά με την παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα και προτείνονται σενάρια εφαρμογής στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στη Διδασκαλία των Μαθηματικών στη Βθμια Εκπ Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στη Διδασκαλία των Μαθηματικών στη Βθμια Εκπ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 4.86 MB
Αποθηκεύσεις: 1975

Το υλικό αυτό αφορά σε εκπαιδευτικά σενάρια που αξιοποιούν το διαδραστικό πίνακα στη διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο (Β' Τάξη).

Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά Μαθήματα Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας και η Αξιοποίησή τους στα Φιλολογικά Μαθήματα

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 1.91 MB
Αποθηκεύσεις: 2205

Στόχος του κειμένου αυτού είναι να δώσει ένα πλαίσιο θεωρητικών αρχών με ενδεικτικά παραδείγματα ως προς το πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ο διαδραστικός πίνακας (ΔΠ) στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων Αρχαία ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Νέα ελληνική γλώσσα και γραμματεία, Ιστορία)

Ο Διαδραστικός Πίνακας (ΔΠ) στη Σχολική Τάξη: Θεωρητικό Πλαίσιο Ο Διαδραστικός Πίνακας (ΔΠ) στη Σχολική Τάξη: Θεωρητικό Πλαίσιο

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 22.02.2012
Μέγεθος Αρχείου: 2.27 MB
Αποθηκεύσεις: 2574

Αφορά στο Μέρος Α (Θεωρητικό Πλαίσιο) εγχειριδίου που έχει σκοπό να αποτυπώσει ένα αρχικό πλαίσιο παιδαγωγικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα.

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας