Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

09/03/2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕ60/70: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Δεδομένου ότι τα μαθήματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συνεχίζονται μέχρι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου (σε αντίθεση με τη Δευτεροβάθμια, όπου τα μαθήματα ολοκληρώνονται στο δεύτερο δεκαήμερο του Μαΐου), για τα προγράμματα του κλάδου ΠΕ60/70 καθίσταται δυνατή η υλοποίηση του αρχικού σχεδιασμού του έργου, που τοποθετεί την «εφαρμογή στην τάξη» μετά τις 48 πρώτες ώρες της επιμόρφωσης.

Ως εκ τούτου και σε ανταπόκριση σχετικών εισηγήσεων επιμορφωτών ΠΕ60/70, παρέχεται η δυνατότητα χρονικής μετάθεσης (κατά δύο εβδομάδες), της περιόδου εφαρμογής στην τάξη για τα προγράμματα ΠΕ60/70 της παρούσας επιμορφωτικής περιόδου.

Συγκεκριμένα είναι δυνατή, μέσω της επιλογής «Συγκεντρωτική Τροποποίηση Προγραμμάτων» του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) του έργου, η τροποποίηση του προγράμματος, με την αντικατάσταση των τριών (3) πρώτων υποστηρικτικών συναντήσεων με επιμορφωτικές συνεδρίες και την τοποθέτησή τους στο αμέσως επόμενο διάστημα. Δηλαδή, το ωρολόγιο πρόγραμμα να έχει πλέον τη διάταξη:

 

  • 8/2/2010 έως 26/3/2010 και 12/4/2010 ως 16/4/2010 (οκτώ εβδομάδες): δύο (2) τρίωρες επιμορφωτικές συνεδρίες ανά εβδομάδα (σύνολο: 48 ώρες επιμόρφωσης)

 

  • 19/4/2010 έως 28/5/2010 (έξι εβδομάδες): μία τρίωρη επιμορφωτική συνεδρία και μία υποστηρικτική συνάντηση σχετικά με την εφαρμογή στην τάξη, ανά εβδομάδα (σύνολο: 18 ώρες επιμόρφωσης και τουλάχιστον 12 ώρες υποστηρικτικών συναντήσεων)

 

  • 31/5/2010 έως 30/6/2010 (πέντε εβδομάδες): δύο (2) τρίωρες επιμορφωτικές συνεδρίες ανά εβδομάδα (σύνολο: 30 ώρες επιμόρφωσης)


Η παραπάνω τροποποίηση στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα πρέπει να γίνει από τον καταχωριστή του επιμορφωτικού προγράμματος, μετά από συνεννόηση με τον/τους επιμορφωτή/ές και με τη σύμφωνη γνώμη του συντονιστή του προγράμματος.

Υπενθυμίζουμε ότι υλοποίηση «παρεμβάσεων» εφαρμογής ΤΠΕ στην τάξη, θα γίνεται από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς για κάθε μια από τις έξι προβλεπόμενες εβδομάδες. Η «παρέμβαση» μπορεί να είναι από μια μικρής έκτασης δράση, όπως είναι μια μικρή παρουσίαση στους μαθητές με χρήση data projector, έως μια ολόκληρη διδασκαλία, στη βάση ενός πλήρους σεναρίου/ εκπαιδευτικής δραστηριότητας με χρήση ΤΠΕ.

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας