Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

για το Μεικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ…

Εμφανίσεις: 43415

Στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» (επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στις ΤΠΕ) του Ε.Π. "Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση" του ΕΣΠΑ, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, προβλέπεται η υλοποίηση ενός αριθμού προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ με το μοντέλο μεικτής μάθησης (blended learning), - δηλαδή με συνδυασμό εξ αποστάσεως μαθημάτων (σύγχρονες συνεδρίες και ασύγχρονες δράσεις) και περιορισμένο αριθμό δια ζώσης συνεδριών - με στόχο την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης σε περιοχές (πχ. απομακρυσμένες περιοχές, μικρά νησιά) όπου για οποιοδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων με το παραδοσιακό μοντέλο.

Βασικό στοιχείο της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ, αποτελεί η επαφή, η καλή επικοινωνία και συνεργασία του επιμορφωτή με τους επιμορφούμενους, αλλά και των επιμορφούμενων μεταξύ τους, η οποία στο πλαίσιο του παραδοσιακού μοντέλου επιμόρφωσης επιτυγχάνεται κυρίως λόγω της συνύπαρξης και άμεσης συνεργασίας τους στις δια ζώσης συνεδρίες (μαθήματα) που διεξάγονται στο ΚΣΕ, δυο φορές την εβδομάδα. Τα στοιχεία αυτά καθιστά ιδιαιτέρως απαραίτητα η παιδαγωγική προσέγγιση και η φύση του περιεχομένου της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ, που περιλαμβάνει εργαστηριακά μαθήματα (πχ. για εκμάθηση εκπαιδευτικών λογισμικών και εργαλείων), συζητήσεις, ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών επί εκπαιδευτικών σεναρίων και άλλων θεμάτων, ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η συχνή αυτή επαφή, οι συζητήσεις, η ανταλλαγή εμπειριών, ιδεών και απόψεων επί των θεμάτων της επιμόρφωσης, συντελεί στη δημιουργία κλίματος ομάδας, στην τόνωση του αισθήματος του «συν-ανήκειν» και εν τέλει στη δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης, η επαφή και επικοινωνία των μελών της οποίας, τις περισσότερες φορές συνεχίζεται και μετά το πέρας του προγράμματος.

Τα παραπάνω εν γένει απουσιάζουν ή δύσκολα επιτυγχάνονται στα τυπικά μοντέλα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τουλάχιστον όπως εφαρμόζονται σήμερα μαζικά στην ανοιχτή εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ωστόσο, τα παραπάνω αποτελούν κρίσιμα στοιχεία της αποδοτικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και στο σχεδιασμό του μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ επιδιώκεται με έμφαση η διατήρησή τους, μέσω της τακτικής εξ αποστάσεως σύγχρονης επαφής επιμορφωτή και επιμορφούμενων με χρήση ειδικών εργαλείων (πλατφόρμας σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης) και του μικρού αριθμού  δια ζώσης συναντήσεων, που έχουν προβλεφθεί.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ έχει σχεδιασθεί ώστε να είναι ισοδύναμο με το αντίστοιχο πρόγραμμα παραδοσιακού μοντέλου επιμόρφωσης (δια ζώσης/ «πρόσωπο με πρόσωπο» διδασκαλίες) και περιλαμβάνει:

  1. 8 διά ζώσης συνεδρίες, διάρκειας 3 ωρών η κάθε μια,
  2. 20 σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες, διάρκειας 3 ωρών η κάθε μία,
  3. ασύγχρονες δράσεις, που διεξάγονται καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος και συνοδεύουν τις διά ζώσης και τις σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες.

Στις παραπάνω συνεδρίες (σύγχρονες εξ αποστάσεως ή διά ζώσης) περιλαμβάνονται και οι 8 υποστηρικτικές συναντήσεις για την εφαρμογή στην τάξη διάρκειας 3 ωρών η κάθε μια.

Κάθε πρόγραμμα επιμόρφωσης περιλαμβάνει 8 έως 12, εν γένει, επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς ενός από τους κλάδους στους οποίους απευθύνονται και τα προγράμματα του παραδοσιακού μοντέλου. Για κάθε πρόγραμμα επιμόρφωσης ορίζεται ένα συγκεκριμένο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) όπου οι επιμορφούμενοι παρακολουθούν τις δια ζώσης συνεδρίες. Οι επιμορφούμενοι μπορούν να παρακολουθούν στο ΚΣΕ και τις σύγχρονες συνεδρίες, εάν αυτό είναι εφικτό, αν και έχουν επίσης τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτές και από άλλους χώρους, έχοντας σε αυτήν την περίπτωση την ευθύνη της καλής λειτουργίας του δικτύου και της υποδομής γενικότερα που θα χρησιμοποιήσουν για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα. Προβλέπεται η παροχή τεχνικής υποστήριξης προς τους επιμορφούμενους, σε θέματα που αφορούν τα υπολογιστικά εργαλεία στήριξης της επιμόρφωσης, από τον τεχνικό υπεύθυνο του ΚΣΕ.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα υλοποιείται εν γένει σε 24 εβδομάδες, σε συνεδρίες εκτός σχολικού ωραρίου. Οι διά ζώσης συνεδρίες εν γένει λαμβάνουν χώρα στην διάρκεια 4 Σαββατοκύριακων (3 ώρες το Σάββατο και 3 την Κυριακή). Οι σύγχρονες συνεδρίες υλοποιούνται μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον σύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης Blackboard Collaborate, ενώ οι ασύγχρονες δραστηριότητες υλοποιούνται με τη χρήση του συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS) Moodle. Η διαχείριση των περιβαλλόντων αυτών γίνεται από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος». Το ανωτέρω σύστημα LMS έχει και το ρόλο του χώρου «αποθήκευσης» των πάσης φύσεως εργασιών που εκπονούν οι επιμορφούμενοι αλλά και της παροχής υπηρεσιών για την επικοινωνία και συνεργασία των επιμορφουμένων μεταξύ τους (όπως υπηρεσίες chat, wiki, e-forum κλπ). Επίσης, μέσω του LMS διατίθεται στους επιμορφούμενους όλο το επιμορφωτικό υλικό, καθώς και πρόσθετο, υποστηρικτικό ψηφιακό υλικό (κείμενα, άρθρα, βίντεο κλπ) που κρίνεται σημαντικό για την επιμόρφωση, ενώ δίνεται στους επιμορφωτές η δυνατότητα να διαθέτουν τυχόν συμπληρωματικό υλικό που επιθυμούν στους επιμορφούμενους, να τους αναθέτουν δραστηριότητες και εργασίες (ατομικές και ομαδικές), να τις βαθμολογούν κ.α.

Κατά τις σύγχρονες ή διά ζώσης συνεδρίες, ο επιμορφωτής αναθέτει δραστηριότητες και εργασίες, τις οποίες οι επιμορφούμενοι υποχρεούνται να υλοποιήσουν κατά τη διάρκεια των ασύγχρονων δράσεων. Οι δραστηριότητες αυτές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές, ενώ ενδέχεται να απαιτούν την επικοινωνία των επιμορφούμενων μεταξύ τους ή με τον επιμορφωτή, είτε με ασύγχρονο είτε με σύγχρονο τρόπο. Η επικοινωνία γίνεται μέσω των συστημάτων και εργαλείων που διατίθενται κεντρικά από την Πράξη, για τα οποία οι επιμορφούμενοι λαμβάνουν σχετικές οδηγίες και στοιχεία πρόσβασης. Για την υποβοήθηση των επιμορφούμενων στις ασύγχρονες δράσεις (και γενικότερα στο επιμορφωτικό πρόγραμμα), ο επιμορφωτής παρέχει ασύγχρονη υποστήριξη, κύρια σε παιδαγωγικά θέματα και θέματα χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (π.χ. forum).

Μετά την υλοποίηση ικανού αριθμού εβδομάδων του προγράμματος ξεκινούν οι δράσεις «εφαρμογής στην τάξη» των γνώσεων και δεξιοτήτων που αποκτούν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της επιμόρφωσής τους. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπαιδευτικοί υλοποιούν «παρεμβάσεις» στην τάξη, δηλαδή υλοποιούν με τους μαθητές τους εκπαιδευτικές δραστηριότητες με αξιοποίηση ΤΠΕ, με την καθοδήγηση και υποστήριξη των επιμορφωτών τους. Οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες βασίζονται σε αναλυτικά σενάρια που διατίθενται στο πλαίσιο του επιμορφωτικού υλικού και συνάδουν κατά το δυνατόν με τα προγράμματα σπουδών του σχολείου για τα συγκεκριμένα μαθήματα, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Επίσης, εντάσσονται στο επιμορφωτικό πρόγραμμα «υποστηρικτικές συναντήσεις», κατά τις οποίες οι επιμορφωτές προετοιμάζουν τους επιμορφούμενους για την υλοποίηση ισάριθμων «παρεμβάσεων» με αξιοποίηση ΤΠΕ στην τάξη με τους μαθητές τους. Η διαδικασία αυτή επιτρέπει, ως πρόσθετο αποτέλεσμα, τα οφέλη που προκύπτουν από την επιμόρφωση να φτάνουν πολύ γρήγορα και με μαζικό τρόπο στους μαθητές.

Τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής των επιμορφούμενων για τις ανάγκες του επιμορφωτικού προγράμματος (πχ μετάβαση και πιθανή διανυκτέρευση στην έδρα του ΚΣΕ για τις δια ζώσης συνεδρίες) καλύπτονται από την Πράξη, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ακολουθείται από την συνήθη τελική δοκιμασία πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ.

για την εκπαίδευση των επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ...

Εμφανίσεις: 34409

Η εκπαίδευση επιμορφωτών Β΄ επιπέδου ΤΠΕ στο πλαίσιο του παρόντος έργου, αφορά συνολικά 400 περίπου εκπαιδευτικούς, με κατάλληλη κατανομή σε κλάδους και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, προς κάλυψη των αναγκών της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, με υψηλά επιστημονικά προσόντα και μακρόχρονη διδακτική εμπειρία (περιλαμβάνονται και Σχολικοί Σύμβουλοι), επιλέγονται στο πλαίσιο της Πράξης με ανοικτές διαδικασίες.

Η εκπαίδευση των επιμορφωτών του Β’ επιπέδου ΤΠΕ έχει στόχο να τους καταστήσει ικανούς να πραγματοποιούν τα προγράμματα επιμόρφωσης σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών της ολοκληρωμένης επιμόρφωσης για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη (επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ), καθώς και τα προγράμματα των άλλων τύπων επιμόρφωσης που περιλαμβάνονται το έργο (βλέπε εδώ), να υποστηρίξουν τους επιμορφούμενους στην απόκτηση των αναγκαίων γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και να στηρίξουν την εφαρμογή και αξιοποίηση στη διδακτική πράξη, μέσα στο σχολείο, των δεξιοτήτων και γνώσεων που θα αποκτήσουν οι επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί.

Η εκπαίδευση των επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ διενεργείται στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ). Τα ΠΑΚΕ είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ή ενώσεις Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που επιλέχτηκαν μέσω ανοικτού διαγωνισμού ώστε να καλύπτουν γεωγραφικά ολόκληρη την Ελλάδα. Στην πρώτη περίοδο εκπαίδευσης επιμορφωτών (Μάιος – Δεκέμβριος 2011), συμμετείχαν οι παρακάτω φορείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης:

 

ΠΑΚΕ Αν. Μακεδονίας & Θράκης ΤΕΙ Καβάλας
ΠΑΚΕ Κεντρικής & Δυτικής Μακεδονίας ΑΠΘ, Παν/μιο Μακεδονίας, Παν/μιο Δυτ. Μακεδονίας
ΠΑΚΕ Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Βόλος)
ΠΑΚΕ Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας Κεφαλληνίας & Ζακύνθου Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΠΑΚΕ Αττικής & Στερεάς Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πειραιά, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
ΠΑΚΕ Βορείου και Νοτίου Αιγαίου Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Ρόδος)
ΠΑΚΕ Κρήτης Πανεπιστήμιο Κρήτης (Ρέθυμνο)

 Περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας με τα ΠΑΚΕ και τους συντονιστές της εκπαίδευσης των επιμορφωτών ανά ΠΑΚΕ υπάρχουν εδώ.

Κάθε Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Επιμορφωτών, διαρκεί 350 ώρες. Από αυτές, περίπου 160 ώρες αφορούν στην απόκτηση γενικών γνώσεων και δεξιοτήτων ανεξάρτητων από τον κλάδο του εκπαιδευόμενου επιμορφωτή, ενώ οι 190 αφορούν σε ειδικές γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με τον κλάδο του εκπαιδευόμενου. Η εκπαίδευση κατανέμεται εν γένει σε 15-20 ώρες ανά εβδομάδα (για περίπου 6 μήνες) και λαμβάνει χώρα σε απογευματινές ώρες, εκτός σχολικού ωραρίου. Προβλέπονται επίσης πρόσθετες ώρες για την πρακτική άσκηση των εκπαιδευόμενων, τόσο σε περιβάλλον σχολικής τάξης όσο και σε περιβάλλον Κέντρου Στήριξης Επιμόρφωσης. Σε κάθε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα συμμετέχουν 20 εν γένει εκπαιδευόμενοι.

Αντικείμενα της εκπαίδευσης των επιμορφωτών είναι:

  • Βασικές αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ (θεωρίες μάθησης σε σχέση με τις ΤΠΕ, βασικές έννοιες διδακτικής, κατασκευή διδακτικού υλικού κλπ)
  • Διδακτική επί μέρους γνωστικών αντικειμένων (κατά κλάδο)
  • Παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδικτύου (θεωρητικό υπόβαθρο, εκπαιδευτικές πύλες κλπ)
  • Μεθοδολογία της επιμόρφωσης ενηλίκων
  • Μεθοδολογία της μικτής μάθησης (blended learning)
  • Παιδαγωγική χρήση εργαλείων γενικής χρήσεως
  • Παιδαγωγική αξιοποίηση εργαλείων και υπηρεσιών web 2.0 (blogs, wikis, podcasts, rss feeds, social networks, 3D Virtual Environments, e-portfolios κ.α.)
  • Λειτουργικά χαρακτηριστικά των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας και αποδοτική χρήση τους μέσα στην σχολική τάξη
  • Γενικά θέματα εκπαιδευτικού λογισμικού (χαρακτηριστικά, κατηγορίες, γενικές αρχές σχεδιασμού κλπ)
  • Γενικές αρχές για την ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και διδακτικών σεναρίων
  • Εκμάθηση και παιδαγωγική αξιοποίηση συγκεκριμένων λογισμικών (κατά κλάδο)
  • Επεξεργασία πολυμεσικού υλικού
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση εκπαιδευτικών λογισμικών ή άλλων ψηφιακών εργαλείων για τη διδασκαλία των μαθημάτων (κατά κλάδο)
  • Ανάπτυξη μικρών εκπαιδευτικών εφαρμογών (applets)
  • Χρήση και εκπαιδευτική αξιοποίηση των συστημάτων διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου (Learning Management Systems) και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
  • Υποδειγματικές διδασκαλίες και πρακτικές ασκήσεις
  • Στοιχεία τεχνικής υποστήριξης σχολικών εργαστηρίων

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της εκπαίδευσής τους οι επιμορφωτές θα κληθούν να συμμετάσχουν σε διαδικασία πιστοποίησης,  για ένταξη στο Μητρώο Επιμορφωτών Β’ επιπέδου ΤΠΕ. Πιστοποιούνται και εντάσσονται στο Μητρώο οι υποψήφιοι που θα ανταποκριθούν επιτυχώς σε δοκιμασίες πιστοποίησης, οι οποίες διενεργούνται κεντρικά από την πράξη. Μέρος των αξιολογούμενων στοιχείων του κάθε υποψήφιου επιμορφωτή θα προέρχεται από την δραστηριότητά του μέσα στα εκπαιδευτικά προγράμματα και την προβλεπόμενη πρακτική άσκηση σε ΚΣΕ (επιμόρφωση εκπαιδευτικών) και σχολεία (παρεμβάσεις με ΤΠΕ σε τάξη με μαθητές).

για την πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας για την επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ…

Εμφανίσεις: 47403

Καλωσήρθατε στην πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας των εκπαιδευτικών που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαίδευση, των εκπαιδευτικών που επιμορφώθηκαν ή επιμορφώνονται για το σκοπό αυτό, καθώς και κάθε ενδιαφερομένου για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πράξη.

Η Πύλη λειτουργεί στο πλαίσιο του έργου «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), το οποίο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου και αποτελεί συνέχεια του παλιότερου αντίστοιχου έργου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ που ολοκληρώθηκε το 2008. Πρόκειται για δράση του Υπουργείου Παιδείας που έχει αναλάβει να υλοποιήσει σύμπραξη φορέων του, η οποία αποτελείται από τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ), το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), και ήδη από 24/2/2012 από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής /Ι.Ε.Π. (διάδοχο του έργου έπειτα από την κατάργηση του Ο.ΕΠ.ΕΚ. και του Π.Ι. με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως τελικό δικαιούχο και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε. (όπως μετονομάστηκε το Ε.Α.Ι.Τ.Υ., με βάση το Ν.3966/24-5-2011), ως συμπράττοντα επιστημονικό φορέα.

Η πύλη ενημέρωσης και συνεργασίας για την επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ καλύπτει ανάγκες οργάνωσης και προετοιμασίας των επιμέρους δράσεων του έργου σε πανελλήνια κλίμακα, ενώ παράλληλα έχει εστιασμένο ενημερωτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, καθώς παρέχει:

  • ενημέρωση για την εξέλιξη και τις διαδικασίες υλοποίησης των δράσεων της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) και της εκπαίδευσης των επιμορφωτών στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ)
  • άμεση υποστήριξη τύπου help desk,
  • εκπαιδευτικό και άλλο υλικό για τη διευκόλυνση του έργου της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και της εκπαίδευσης των επιμορφωτών από εκπαιδευτική, καθώς και από διαχειριστική και οργανωτική σκοπιά,
  • διάφορα διαδικτυακά εργαλεία μάθησης (διατίθενται σταδιακά) για την διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνεργασίας κοινοτήτων μάθησης από επιμορφούμενους, επιμορφωτές, στελέχη του έργου και άλλους εκπαιδευτικούς.
  • εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στο ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα – MIS του έργου για τους άμεσα συμμετέχοντες στο έργο, όπως επιμορφωτές, επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευόμενους επιμορφωτές και στελέχη  ΠΑΚΕ καθώς και τις δομές υλοποίησης του έργου, όπως τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), τα Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ), τα Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠΙΣ), κ.α.
  • εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στην πλατφόρμα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιείται στα προγράμματα μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ για τη διάθεση του επιμορφωτικού υλικού, τη διεξαγωγή των ασύγχρονων δραστηριοτήτων του προγράμματος και την πρόσβαση στην πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τη συμμετοχή στις σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες του  προγράμματος.

Επίσης, στην Πύλη θα βρείτε επιλεγμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες με ΤΠΕ από την Ιφιγένεια’, το αποθετήριο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων  που παράγονται στο πλαίσιο του έργου,  από τους επιμορφωτές και επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς Β' επιπέδου ΤΠΕ σε όλη τη χώρα.

Τέλος μέσω της παρούσας Πύλης μπορείτε να κατευθυνθείτε προς τον Κεντρικό Ιστότοπο της Εκπαίδευσης των Επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ και  τους ιστοτόπους των Πανεπιστημιακών Κέντρων Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ, δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για τα ΠΑΚΕ εδώ), ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

Κεντρικός Ιστότοπος της Εκπαίδευσης των Επιμορφωτών στα ΠΑΚΕ

ΠΑΚΕ Αν. Μακεδονίας & Θράκης

ΠΑΚΕ Κεντρικής & Δυτικής Μακεδονίας

ΠΑΚΕ Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας

ΠΑΚΕ Θεσσαλίας

ΠΑΚΕ Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδας Κεφαλληνίας & Ζακύνθου

ΠΑΚΕ Αττικής & Στερεάς Ελλάδας

ΠΑΚΕ Βορείου και Νοτίου Αιγαίου

ΠΑΚΕ Κρήτης

 

Αναμένουμε πιθανά σχόλιά σας για την βελτίωση των υποδομών μας στο help desk

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας