Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Παραδοσιακό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)

08/11/2011 ΦΟΡΜΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Εμφανίσεις: 9459

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό σε όλους τους συμμετέχοντες στα προγράμματα επιμόρφωσης της 3ης περιόδου (ΚΣΕ – συντονιστές προγραμμάτων, επιμορφωτές, επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς) ότι στο πλαίσιο διεξαγωγής της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, απαιτείται η συμπλήρωση και κατάθεση μιας σειράς εντύπων (φόρμες), τα οποία αφορούν στο σχεδιασμό, στην τεκμηρίωση και στον απολογισμό της επιμόρφωσης και του οργανικού τμήματος της επιμορφωτικής διαδικασίας, που είναι η «εφαρμογή στην τάξη».

Ειδικότερα απαιτείται:

Σε αρχικό στάδιο του προγράμματος:

Διαβάστε περισσότερα: 08/11/2011 ΦΟΡΜΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

26/09/2011 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΟΥΜΕΝΩΝ – ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Εμφανίσεις: 9528

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό πως ολοκληρώθηκε η υποβολή αιτήσεων από εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στα προγράμματα της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου,  που υλοποιούνται  στο πλαίσιο  της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

 3.770 εκπαιδευτικοί κληρώθηκαν, μέσα από τις διαδικασίες του έργου, να παρακολουθήσουν τα προγράμματα επιμόρφωσης που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Οκτωβρίου 2011 – Μαρτίου 2012, σε όλη τη χώρα.

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση να ενημερωθούν σχετικά με τη τελική κατάσταση της συμμετοχής τους, με χρήση των κωδικών τους, μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis  (επιλογή: «Προβολή Αίτησης Επιμόρφωσης»).

Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. να επικοινωνήσουν με τους επιτυχόντες στο πρόγραμμά τους εκπαιδευτικούς και να προχωρήσουν στις εγγραφές τους. Στοιχεία επικοινωνίας των εκπαιδευτικών διατίθενται επίσης μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis  με χρήση των κωδικών των ΚΣΕ (επιλογή: «Εγγραφή υποψήφιου σε πρόγραμμα»), όπου γίνονται και οι εγγραφές των επιμορφούμενων.

Σημειώνεται ότι κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να καταθέσουν στο ΚΣΕ το έντυπο Δήλωσης/ Βεβαίωσης, σχετικά με τη θέση υπηρεσίας τους και την άσκηση διδακτικού έργου σε τάξη κατά την περίοδο της επιμόρφωσης, σύμφωνα με το έντυπο που διατίθεται στον κόμβο ενημέρωσης της Πράξης, εδώ. Το παραπάνω αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής και ελέγχεται και από το σύστημα.

Λόγω της χρονικής μετάθεσης των προγραμμάτων για μια εβδομάδα, δηλαδή έναρξη μαθημάτων την 3η Οκτωβρίου 2011 (βλ. σχετική Ανακοίνωση), τα ΚΣΕ θα πρέπει επίσης να τροποποιήσουν κατάλληλα το ωρολόγιο πρόγραμμα που έχουν καταθέσει. Οδηγίες σχετικά με την τροποποίηση των προγραμμάτων καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφών διατίθενται επίσης στο περιβάλλον του Πληροφοριακού συστήματος.

Για τυχόν απορίες ή διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνουν ηλεκτρονικά ερωτήματα στην υπηρεσία Help Desk της Πράξης, εδώ.

19/09/2011 ΟΛOΚΛΗΡΩΣΗ Α ΦΑΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ

Εμφανίσεις: 9466

news_epimorfosiΤα αποτελέσματα της ηλεκτρονικής κλήρωσης από τη Α φάση υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα της 3ης επιμορφωτικής περιόδου ανακοινώθηκαν και οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν πλέον να ενημερωθούν σχετικά, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Προβολή Αίτησης Επιμόρφωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού συστήματος (ΟΠΣΔ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ – MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Ταυτόχρονα ξεκινά η Β φάση υποβολής (έως και τις 22/9/2011 και ώρα 1 μ.μ.) και επικαιροποίησης αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τις προϋποθέσεις συμμετοχής και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας στη Β φάση, θα βρείτε εδώ.

Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε εδώ.

22/09/2011 ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ – ΠΑΡΑΤΑΣΗ Β’ ΦΑΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εμφανίσεις: 8170

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό ότι λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος από πλευράς της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκειμένου να μπορέσουν να συμμετάσχουν στην επιμόρφωση Β’ επιπέδου το δυνατόν περισσότεροι από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς, καθώς επίσης επειδή προέκυψαν αρκετές αλλαγές σε στελέχη των ΚΣΕ (νέοι Διευθυντές Σχολείων κ.α.)  με την έναρξη της σχολικής χρονιάς και είναι απαραίτητη η κατάλληλη προετοιμασία και ενημέρωσή τους για την καλή λειτουργία των προγραμμάτων,

μετατίθεται κατά μια εβδομάδα η έναρξη των μαθημάτων

της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου

και συγκεκριμένα για τη

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011.

Για τους παραπάνω λόγους παρατείνεται και η Β’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων από τους εκπαιδευτικούς έως και την ερχόμενη

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011 και ώρα 1 μ.μ.

Τη Δευτέρα το απόγευμα με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτων που έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.), καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη συμμετοχή  τους.

Επισημαίνεται ότι η υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, θα εξυπηρετήσει τα ηλεκτρονικά μηνύματα που σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης, τα οποία θα ληφθούν έως αύριο Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011, 05:00 μ.μ.

15/09/2011 ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 19/09/2011 ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ Β’ ΦΑΣΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ

Εμφανίσεις: 7138

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό ότι λόγω του αυξημένου ενδιαφέροντος από πλευράς της εκπαιδευτικής κοινότητας για συμμετοχή στα προγράμματα επιμόρφωσης Β’ επιπέδου και προκειμένου να εξυπηρετηθούν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλουν σχετικά αιτήματα στην υπηρεσία Help Desk (για θέματα υποβολής αιτήσεων), τα αποτελέσματα της κλήρωσης των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011, ώρα 11:00 πμ, οπότε και θα ξεκινήσει η υποβολή αιτήσεων για τη Β’ φάση της διαδικασίας.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τη Β’ φάση υποβολής αιτήσεων θα δοθεί, με σειρά χρονικής προτεραιότητας,  η δυνατότητα υποβολής ή τροποποίησης αιτήσεων, στους εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή/και σε νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και της εν γένει συμπλήρωσης κενών θέσεων,.

Επισημαίνεται ότι η υπηρεσία Help Desk της Πράξης θα εξυπηρετήσει τα ηλεκτρονικά μηνύματα που σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης, που θα ληφθούν εντός της σημερινής ημέρας (Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011, προθεσμία υποβολής αιτήσεων Α’ φάσης).

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Παραδοσιακό Μοντέλο Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου ΤΠΕ (ΚΣΕ)