Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

09/03/2010 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΕ60/70: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

Δεδομένου ότι τα μαθήματα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση συνεχίζονται μέχρι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου (σε αντίθεση με τη Δευτεροβάθμια, όπου τα μαθήματα ολοκληρώνονται στο δεύτερο δεκαήμερο του Μαΐου), για τα προγράμματα του κλάδου ΠΕ60/70 καθίσταται δυνατή η υλοποίηση του αρχικού σχεδιασμού του έργου, που τοποθετεί την «εφαρμογή στην τάξη» μετά τις 48 πρώτες ώρες της επιμόρφωσης.

Ως εκ τούτου και σε ανταπόκριση σχετικών εισηγήσεων επιμορφωτών ΠΕ60/70, παρέχεται η δυνατότητα χρονικής μετάθεσης (κατά δύο εβδομάδες), της περιόδου εφαρμογής στην τάξη για τα προγράμματα ΠΕ60/70 της παρούσας επιμορφωτικής περιόδου.

Συγκεκριμένα είναι δυνατή, μέσω της επιλογής «Συγκεντρωτική Τροποποίηση Προγραμμάτων» του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) του έργου, η τροποποίηση του προγράμματος, με την αντικατάσταση των τριών (3) πρώτων υποστηρικτικών συναντήσεων με επιμορφωτικές συνεδρίες και την τοποθέτησή τους στο αμέσως επόμενο διάστημα. Δηλαδή, το ωρολόγιο πρόγραμμα να έχει πλέον τη διάταξη:

 

  • 8/2/2010 έως 26/3/2010 και 12/4/2010 ως 16/4/2010 (οκτώ εβδομάδες): δύο (2) τρίωρες επιμορφωτικές συνεδρίες ανά εβδομάδα (σύνολο: 48 ώρες επιμόρφωσης)

 

  • 19/4/2010 έως 28/5/2010 (έξι εβδομάδες): μία τρίωρη επιμορφωτική συνεδρία και μία υποστηρικτική συνάντηση σχετικά με την εφαρμογή στην τάξη, ανά εβδομάδα (σύνολο: 18 ώρες επιμόρφωσης και τουλάχιστον 12 ώρες υποστηρικτικών συναντήσεων)

 

  • 31/5/2010 έως 30/6/2010 (πέντε εβδομάδες): δύο (2) τρίωρες επιμορφωτικές συνεδρίες ανά εβδομάδα (σύνολο: 30 ώρες επιμόρφωσης)


Η παραπάνω τροποποίηση στο ωρολόγιο πρόγραμμα θα πρέπει να γίνει από τον καταχωριστή του επιμορφωτικού προγράμματος, μετά από συνεννόηση με τον/τους επιμορφωτή/ές και με τη σύμφωνη γνώμη του συντονιστή του προγράμματος.

Υπενθυμίζουμε ότι υλοποίηση «παρεμβάσεων» εφαρμογής ΤΠΕ στην τάξη, θα γίνεται από τους επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς για κάθε μια από τις έξι προβλεπόμενες εβδομάδες. Η «παρέμβαση» μπορεί να είναι από μια μικρής έκτασης δράση, όπως είναι μια μικρή παρουσίαση στους μαθητές με χρήση data projector, έως μια ολόκληρη διδασκαλία, στη βάση ενός πλήρους σεναρίου/ εκπαιδευτικής δραστηριότητας με χρήση ΤΠΕ.

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας