Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

ΟΠΣΔ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ (MIS)

Εμφανίσεις: 5777
ΟΠΣΔ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ (MIS)

HelpDesk

Εμφανίσεις: 4063
HelpDesk

Αντικείμενο της επιμόρφωσης

Εμφανίσεις: 17060

Αντικείμενο της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου είναι η εκμάθηση των αρχών παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, η απόκτηση δεξιοτήτων, κατά κλάδο εκπαιδευτικών, για την παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εργαλείων γενικής χρήσης και η καλλιέργεια του τρίπτυχου γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις. Στόχος είναι οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να:

  • κατανοήσουν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση για την αναβάθμιση της διαδικασίας της διδασκαλίας και της μάθησης και την επίτευξη των στόχων που θέτει το Πρόγραμμα Σπουδών
  • μπορούν να χρησιμοποιήσουν αποδοτικά τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ για την ενεργό συμμετοχή εκπαιδευτικών και μαθητών σε κοινότητες μάθησης
  • αποκτήσουν συνολική εποπτεία για το υπάρχον Εκπαιδευτικό λογισμικό καθώς και τα υπάρχοντα γενικά και ειδικά εργαλεία (Διαδίκτυο, Επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό Φύλλο) που μπορούν να αξιοποιήσουν για την ένταξη των Τ.Π.Ε στην διδακτική πράξη
  • είναι σε θέση να χρησιμοποιούν κατάλληλο για την ειδικότητά τους εκπαιδευτικό λογισμικό ή γενικά και ειδικά εργαλεία
  • αντιληφθούν την αναγκαιότητα και το ρόλο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας για την εφαρμογή των Τ.Π.Ε στην τάξη
  • κατανοήσουν τις αρχές σχεδιασμού μιας εκπαιδευτικής δραστηριότητας ώστε να μπορούν να την εντάξουν στην διδακτική πράξη.
  • γνωρίσουν τις βασικές αρχές οργάνωσης και διαχείρισης της χρήσης των Τ.Π.Ε στην τάξη.

Κλάδοι/ Ειδικότητες εκπαιδευτικών

Εμφανίσεις: 29322

Η επιμόρφωση Β΄ επιπέδου υλοποιείται σε όλη τη χώρα, στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), για τους εξής κλάδους εκπαιδευτικών:

α) ΠΕ02 (φιλόλογοι),

β) ΠΕ03 (μαθηματικοί),

γ) ΠΕ04 (καθηγητές φυσικών επιστημών),

δ) ΠΕ60/70 (νηπιαγωγοί/ δάσκαλοι),

ε) ΠΕ05/06/07 (καθηγητές γαλλικής, αγγλικής και γερμανικής γλώσσας),

στ) ΠΕ19/20 (καθηγητές πληροφορικής).

Οι κλάδοι αυτοί επελέγησαν διότι αντιστοιχούν στο μεγαλύτερο πλήθος εκπαιδευτικών αλλά και στον μεγαλύτερο αριθμό ωρών διδασκαλίας, επομένως η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών αυτών των κλάδων θα έχει το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ως προς την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία των σχολείων.

 

 

Φορείς/ Πλαίσιο υλοποίησης

Εμφανίσεις: 15322

Την ευθύνη για την υλοποίηση της Πράξης έχει σύμπραξη φορέων αποτελούμενη από:

  • τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.), ως δικαιούχο και
  • το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ.ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), ως συμπράττοντες επιστημονικούς φορείς.

Η Πράξη υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ (2007-2013).

 

 

Περισσότερα Άρθρα...

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας