23/9/2009 ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΑΙΤΗΣΗΣ Κ.Σ.Ε. ΜΕ FAX
Καλούνται τα Κ.Σ.Ε που έχουν υποβάλει ηλεκτρονική αίτηση στο πλαίσιο της Ανακοίνωσης – Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κατά την 1η επιμορφωτική περίοδο (Οκτώβριος 2009 – Μάιος 2010) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση» και προκειμένου να επικυρωθεί η συμμετοχή τους, να αποστείλουν το έντυπο της αίτησής τους υπογεγραμμένο από το νόμιμο εκπρόσωπο και σφραγισμένο
με fax στον αριθμό 2610 960 399,
το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009.
Το έντυπο της αίτησης παράγεται αυτόματα και εκτυπώνεται από το Πληροφοριακό Σύστημα της Πράξης (http://b-epipedo2.cti.gr/mis) επιλέγοντας «Εκτύπωση δήλωσης συμμετοχής».
Πριν την εκτύπωση και αποστολή παρακαλούμε να ελεγχθούν και επικαιροποιηθούν, τα στοιχεία του νόμιμου εκπροσώπου και του υπεύθυνου επικοινωνίας, επιλέγοντας «Προβολή στοιχείων ΚΣΕ»
Σημειώνεται ότι η αποστολή του εντύπου αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή κάθε ΚΣΕ στην κλήρωση των προγραμμάτων επιμόρφωσης.
Οδηγίες σχετικά με την παραπάνω διαδικασία μπορείτε να βρείτε εδώ.
02/09/2009 Ανακοίνωση - Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.)
Δημοσιεύθηκε Ανακοίνωση - Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) για την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων κατά την 1η επιμορφωτική περίοδο (Οκτώβριος 2009 – Μάιος 2010) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση».
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για τα ενδιαφερόμενα ΚΣΕ είναι η 18η Σεπτεμβρίου 2009.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο της Πρόσκλησης
02/07/2009 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΥΛΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Καλωσορίσατε στην Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας της Πράξης «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013).
Πρόκειται για την Πράξη συνέχισης του έργου της Επιμόρφωσης Β’ Επιπέδου, το Τεχνικό Δελτίο της οποίας βρίσκεται στην τελική φάση επεξεργασίας του για έγκριση και υλοποίηση στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (2007-2013) του ΕΣΠΑ. Την ευθύνη για την υλοποίηση της Πράξης έχει σύμπραξη φορέων αποτελούμενη από τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ.), ως δικαιούχο και το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΕΑ.ΙΤΥ) και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ), ως συμπράττοντες επιστημονικούς φορείς.
Η παρούσα Πύλη Ενημέρωσης και Συνεργασίας Β’ Επιπέδου, απευθύνεται σε όλους τους ενδιαφερόμενους της παραπάνω Πράξης: εκπαιδευτικούς, επιμορφωτές, υποψήφιους επιμορφωτές και επιμορφούμενους εκπαιδευτικούς, Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης, Κέντρα Πιστοποίησης και λοιπές δομές υλοποίησης της Πράξης, προκειμένου να τους παράσχει:
- ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη και τις διαδικασίες υλοποίησης των δράσεων της επιμόρφωσης,
- υποστήριξη σχετικά με την υλοποίηση των δράσεων της επιμόρφωσης μέσω Υπηρεσίας Help Desk,
- διάθεση εκπαιδευτικού και άλλου υλικού για τη διευκόλυνση του έργου της επιμόρφωσης τόσο από την εκπαιδευτική του όσο και από διαχειριστική και οργανωτική του σκοπιά,
- σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάθησης (πχ. εργαλεία e-Learning 2.0, όπως blogs, wikis, podcasts κ.α.), τα οποία θα διατίθενται σταδιακά προς διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνεργασίας των εμπλεκομένων στην επιμόρφωση ομάδων εκπαιδευτικών και επιμορφωτών («κοινότητες μάθησης»),
- Κατάλληλη πρόσβαση (ανάλογα με το προφίλ κάθε χρήστη) στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (MIS) της Πράξης.
Τυχόν παρατηρήσεις σας με στόχο τη βελτίωση των υποδομών είναι ευπρόσδεκτες (παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» του Help Desk), όπως επίσης, με στόχο τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της πύλης, ευπρόσδεκτο είναι και τυχόν σχετικό υλικό που θα θέλατε να δημοσιεύσετε και να μοιραστείτε με τους συναδέλφους σας εκπαιδευτικούς.