Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

27/1/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΣΕ

news_epimorfosiΓίνεται γνωστό ότι τα ΚΣΕ, που υπέβαλαν αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να υλοποιήσουν προγράμματα επιμόρφωσης «πολλαπλασιαστών» στην εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στο διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012, στο πλαίσιο της σχετικής Πρόσκλησης της 22/12/2012, μπορούν να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της κλήρωσης και κατανομής των απαιτούμενων προγραμμάτων, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) με χρήση των κωδικών τους.

 Επίσης, καλούνται τα ΚΣΕ που κληρώθηκαν να υλοποιήσουν επιμορφωτικά προγράμματα,

 από σήμερα και μέχρι τη Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012, 02:00 μμ

να καταχωρίσουν τα προγράμματα αυτά στο Πληροφοριακό Σύστημα (εδώ).

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δομή των προγραμμάτων και τη διεξαγωγή τους, καθώς και οδηγίες σχετικά με την καταχώριση των προγραμμάτων, τους περιορισμούς και τις ελάχιστες προϋποθέσεις προκειμένου να θεωρηθούν έγκυρα (δηλαδή να εγκριθούν και να διατεθούν στη συνέχεια στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς για υποβολή αιτήσεων συμμετοχής), περιλαμβάνονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης που έχει αναρτηθεί στη Βιβλιοθήκη Υλικού της παρούσας Πύλης, εδώ.

Η ημερομηνία έναρξης υλοποίησης των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τα οποία είναι διάρκειας 18 ωρών και διεξάγονται εκτός σχολικού ωραρίου (δυο τρίωρα, εν γένει, την εβδομάδα), είναι η

 Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012.

Για την κατάρτιση ενός προγράμματος κάθε ΚΣΕ θα πρέπει να επικοινωνήσει και να συμφωνήσει τη διαθεσιμότητα και τη συνεργασία εισηγητή/ών – επιμορφωτή/ών, από το «Μητρώο Πιστοποιημένων Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου» οι οποίοι έχουν συμμετάσχει στην ειδική ταχύρρυθμη εκπαίδευση σχετικά με την εκπαιδευτική αξιοποίηση διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας, η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο της Πράξης, σε Πανεπιστημιακά Κέντρα και στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο κατά την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου 2010, και κατόπιν να καταχωρίσει το πρόγραμμα στο MIS. Οι επιμορφωτές στη συνέχεια, μέσω του MIS, θα πρέπει να καταθέτουν τη σύμφωνη γνώμη τους (επιλογή «Αποδοχή συνεργασίας»)  για την ανάληψη των διδακτικών ωρών που έχουν δηλωθεί. Στοιχεία επικοινωνίας των επιμορφωτών που δραστηριοποιούνται σε κάθε περιοχή, καθώς και οι ισχύοντες κανόνες και περιορισμοί σχετικά με την επιλογή τους, διατίθενται μέσω του MIS (επιλογή: «Διαχείριση Επιμορφωτών» -> «Λίστα Επιμορφωτών Νομού»).

Καθώς η παρούσα επιμόρφωση αφορά σε «πολλαπλασιαστές» που είναι εκπαιδευτικοί Γυμνασίων και ανήκουν σε διάφορες ειδικότητες, συνιστάται:

  • οι επιμορφωτές που θα αναλάβουν τα προγράμματα επιμόρφωσης, να είναι κατά προτεραιότητα εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμοι στην περιοχή του ΚΣΕ),
  • κάθε πρόγραμμα να «μοιράζεται», όπου είναι δυνατό, σε περισσότερους του ενός επιμορφωτές (μέχρι 3), οι οποίοι να ανήκουν σε διαφορετικούς κλάδους (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04), προκειμένου να καταστεί δυνατή η παρουσίαση εκπαιδευτικών σεναρίων περισσότερων ειδικοτήτων.

Για τυχόν διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται και να υποβάλουν ηλεκτρονικά το ερώτημά τους στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013, η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της  Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο - ΕΚΤ) και του Ελληνικού Δημοσίου,  (http://b-epipedo2.cti.gr -> Υποστηρικτικές δομές -> «Help Desk»).

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Ανακοινώσεις Επιμόρφωση Ενδοσχολικών Πολλαπλασιαστών (Διαδραστικά Συστήματα) 27/1/2012 ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ «ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΩΝ» - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΣΕ