Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
Έγγραφα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ ΖΩΝΗΣ 2010
Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 5.16 MB |
Αποθηκεύσεις: | 14013 |
Διδακτικό Διαθεματικό Σενάριο στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινής Ιστορίας της Ε΄ Δημοτικού.
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
- Επεξεργαστής Κειμένου
- Λογισμικό παρουσιάσεων
- Web Browser
- Ιστορικός Άτλαντας CENTENNIA
- Relevation Natural Art
- Google Earth ΚΑΙ Google Maps
- Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες
- Hotpotatoes, Kidspiration, Jigsaw puzzle, Centenni
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ... ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 2.84 MB |
Αποθηκεύσεις: | 20140 |
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη ΙστορίαΛογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: INSPIRATION
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΣ
ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ
Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 9 MB |
Αποθηκεύσεις: | 13247 |
Το σενάριο είναι διάρκειας 2 ωρών στο μάθημα της Μελέτης με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν τα φυτά της περιοχής τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος Φυσικό περιβάλλον
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Kidspiration
- Hotpotatoes
ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 1.04 MB |
Αποθηκεύσεις: | 13024 |
Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- kidspiration
- Hotpotatoes
ΣΕΝΑΡΙΟ - ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ
Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: | 18.11.2010 |
Μέγεθος Αρχείου: | 355.22 kB |
Αποθηκεύσεις: | 28159 |
Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.
Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.
Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.
Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
- Relevation Natural Art