Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Άνοδος ]

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 1.03 MB
Αποθηκεύσεις: 14696
Στο προτεινόμενο σενάριο μάθησης εμπλέκεται κατά κύριο λόγο η γνωστική περιοχή της Γλώσσας. Ωστόσο όμως υπάρχουν και δραστηριότητες που σχετίζονται με την γνωστική περιοχή της αισθητικής αγωγής, καθώς και δραστηριότητες που προάγουν ως ένα βαθμό το γνωστικό αντικείμενο των Νέων Τεχνολογιών για το Δημοτικό Σχολείο.

Οι δραστηριότητες του σεναρίου έχουν ως βασικό σκοπό να προσεγγίσουν οι μαθητές τη διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης ενός αφηγηματικού κειμένου μέσω των τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών.

Επίσης να συνειδητοποιήσουν τις ιδιαιτερότητες της δομής των διαφόρων ειδών αφηγηματικών κειμένων και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της προσωπικής έκφρασης. Να υποβοηθηθούν γενικά στην παραγωγή γραπτού λόγου με ιδιαίτερη έμφαση στην αφήγηση.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Δ Τάξη

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Ιδεοκατασκευές
  • Web Browser
  • Tux Paint

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Γαλάνης Βασίλειος

ΤΡΙΓΩΝΑ - ΕΙΔΗ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ -ΥΨΗ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΤΡΙΓΩΝΑ - ΕΙΔΗ ΤΡΙΓΩΝΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ -ΥΨΗ ΤΡΙΓΩΝΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 341.18 kB
Αποθηκεύσεις: 19787

Το σενάριο εντάσσεται στο γνωστικό αντικείμενο της Γεωμετρίας Ε' Δημοτικού και συγκεκριμένα στις ενότητες «Τρίγωνα - Είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες και τις πλευρές - Ύψη τριγώνου».

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Cabri Geometry II ή The Geometer's Sketchpad
  • Inspiration

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανέλλα Κούτση

ΣΕΝΑΡΙΟ - ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 355.22 kB
Αποθηκεύσεις: 27272
Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 1.04 MB
Αποθηκεύσεις: 12478
Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 9 MB
Αποθηκεύσεις: 12721
Το σενάριο είναι διάρκειας 2 ωρών στο μάθημα της Μελέτης με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν τα φυτά της περιοχής τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος Φυσικό περιβάλλον
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • Kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανατά Βασιλική, Γρίβα Δήμητρα, Χριστοδουλάκης Δήμος

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας