Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Κάθοδος ]

Η άλωση της Κωνσταντινούπολης  από τους Οθωμανούς το 1453 Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 01.08.2013
Μέγεθος Αρχείου: 54.08 kB
Αποθηκεύσεις: 23721

 

Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Η Λατινοκρατία και η Παλαιολόγεια εποχή

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, Googledocs, Powerpoint, Internet, Gmail, Excel

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

 

Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 11.01.2011
Μέγεθος Αρχείου: 3.96 MB
Αποθηκεύσεις: 9770

Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και την εγγραφή τους σε κύκλο. Περιέχει ενιαίο περιβάλλον ιστοσελίδων με ενσωματωμένες μικροεφαρμογές (applets) και φύλλο εργασίας. Είναι αναρτημένο και στη σελίδα http://users.pel.sch.gr/ppetridis/tpe/kp. Κατασκευάστηκε στα πλαίσια της επιμόρφωσης Β' επιπέδου. Η εφαρμογή του έγινε στο Λύκειο Κρύας Βρύσης Ν. Πέλλας το σχολικό έτος 2009-2010 (Απρίλιος-Μάιος 2010).

Αφορά σε  ΠΕ03 - Β' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Πετρίδης Παντελής

Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 11.01.2011
Μέγεθος Αρχείου: 35.21 kB
Αποθηκεύσεις: 16448

Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή περίμετρο

Αφορά σε  ΠΕ03 - A' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Sketchpad v.4

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Καστρούνη Καλλιόπη

Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Νίκος Καββαδίας, «Πούσι»

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 01.08.2013
Μέγεθος Αρχείου: 47.63 kB
Αποθηκεύσεις: 28199

Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του ποιήματος «Πούσι» του Νίκου Καββαδία με τη χρήση εργαλείων Τ.Π.Ε.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Β' Λυκείου, Θεματική Ενότητα: Ποίηση του μεσοπολέμου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Prezi, Internet, Word, PowerPoint, Google Earth, βιντεοπροβολέας

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΜΠΙΛΛΑ

Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 01.08.2013
Μέγεθος Αρχείου: 37.5 kB
Αποθηκεύσεις: 6251

Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και ουσιαστική επαφή με μείζονα θέματα της σοφιστικής σκέψης μέσω γραπτής διερεύνησης

Αφορά σε  ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Ανθολόγιο φιλοσοφικών κειμένων: Προσωκρατικοί και Σοφιστές και σοφιστική κίνησης

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, διαδίκτυο, USB Device

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗΣ

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας