Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Απουσία από πρόγραμμα Πιστοποίησης Α επιπέδου ΤΠΕ

Εμφανίσεις: 4817

Ερώτηση

Απουσίασα από πρόγραμμα πιστοποίησης Α επιπέδου ΤΠΕ στο οποίο είχα υποβάλει αίτηση.  Υπάρχει κάποια επίπτωση από την απουσία μου αυτή;

Απάντηση

Σε περιπτώσεις απουσίας εκπαιδευτικού από το πρόγραμμα πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ στο οποίο έχει δηλώσει συμμετοχή, το σύστημα προσμετρά την απουσία αυτή ως αποτυχία.  Σύμφωνα με τις διαδικασίες ο εκπαιδευτικός έχει στη διάθεσή του τρεις δυνατότητες συμμετοχής. Με την απουσία του, χάνει μια από τις δυνατότητες συμμετοχής του, μπορεί όμως να προχωρήσει άμεσα σε νέα αίτηση (όπως ακριβώς και στην περίπτωση αποτυχίας), εφόσον δεν έχει εξαντλήσει τις δυνατότητες συμμετοχής του.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που η απουσία οφείλεται σε σοβαρούς λόγους ανωτέρας βίας, όπως ασθένεια ή αδυναμία μετακίνησης, η δυνατότητα συμμετοχής είναι δυνατόν να ανακτηθεί, εφόσον ο εκπαιδευτικός καταθέσει έγκαιρα (μέχρι την εκπνοή της τρέχουσας περιόδου πιστοποίησης) σχετική αίτηση συνοδευόμενη με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.   Συγκεκριμένα:

  • Αίτηση αιτιολόγησης που περιλαμβάνει:
    • Στοιχεία του εκπαιδευτικού (Ονοματεπώνυμο, Πατρώνυμο, Αριθμός Μητρώου & ΑΦΜ),
    • Στοιχεία του προγράμματος πιστοποίησης (κωδικός προγράμματος, ημερομηνία διεξαγωγής).
  • Δικαιολογητικό από δημόσια αρχή (πχ από δημόσιο νοσοκομείο για περιπτώσεις υγείας, από λιμεναρχείο για περιπτώσεις μετακίνησης με ακτοπλοϊκό μέσο).

Ο εκπαιδευτικός στέλνει τα παραπάνω με fax στον αριθμό 210 3222135 ή εναλλακτικά ηλεκτρονικά στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (μετά από χρήση scanner για τη σάρωση των εγγράφων).

Η ανάκτηση της δυνατότητας συμμετοχής του εκπαιδευτικού πραγματοποιείται μετά από εξέταση και έγκριση της παραπάνω αίτησης, από τους αρμοδίους φορείς υλοποίησης του έργου.

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Περισσότερα
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Περισσότερα
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Περισσότερα
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Περισσότερα
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Περισσότερα
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Περισσότερα
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Περισσότερα
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Περισσότερα
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Περισσότερα
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Περισσότερα
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Περισσότερα
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Περισσότερα
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Περισσότερα
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Περισσότερα
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Περισσότερα
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Περισσότερα
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Περισσότερα
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Περισσότερα

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Υποστηρικτικες Δομες Συχνές Ερωτήσεις Πιστοποίηση Α Επιπέδου ΤΠΕ