Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

13/04/2011 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 159/16.02.2011)

news_epimorfotisΓίνεται γνωστό ότι τα αποτελέσματα αξιολόγησης των αιτήσεων εκπαιδευτικών για φοίτηση σε προγράμματα εκπαίδευσης επιμορφωτών Β’ επιπέδου σε Πανεπιστημιακά Κέντρα Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) στο πλαίσιο της Πρόσκλησης 159/16.02.2011 της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, θα είναι διαθέσιμα από αύριο Πέμπτη 14 Απριλίου 2011, στους υποψηφίους μέσω του Πληροφοριακού συστήματος της Πράξης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: 

http://b-epipedo2.cti.gr/mis

(επιλογή: «Πρόσκληση Εκπαίδευσης Επιμορφωτών» και στη συνέχεια επιλογή: «Αποτελέσματα Αξιολόγησης»),

 με χρήση των κωδικών που ήδη διαθέτουν.

 Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους καταλόγους επιτυχόντων, καλούνται στη συνέχεια και σύμφωνα με τις διαδικασίες της Πρόσκλησης, να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους αναφορικά με τις γεωγραφικές περιοχές όπου επιθυμούν να εκπαιδευθούν και σε σχέση με τα ΠΑΚΕ που θα λειτουργήσουν στην παρούσα περίοδο εκπαίδευσης επιμορφωτών, επιλέγοντας «Οριστικοποίηση επιλογών ΠΑΚΕ», στην παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση (http://b-epipedo2.cti.gr/mis -> «Πρόσκληση Εκπαίδευσης Επιμορφωτών»), το αργότερο μέχρι τη Μ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011 και ώρα 12:00 το μεσημέρι. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο έχει εκλείψει το ενδιαφέρον, οι υποψήφιοι καλούνται να το δηλώσουν διαγράφοντας όλες τις αρχικές τους επιλογές, προκειμένου να ληφθεί υπόψη στην κατανομή των υποψηφίων στα ΠΑΚΕ και η διαδικασία επιλογής να προχωρήσει στους επόμενους υποψηφίους σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης. Σε περίπτωση μη εισόδου στο σύστημα, θα θεωρηθεί ότι ισχύουν οι αρχικές επιλογές.

Ενστάσεις θα γίνονται δεκτές εφόσον παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.ΕΠ.ΕΚ., 3ης Σεπτεμβρίου 42 & Πολυτεχνείου, Αθήνα, Τ.Κ. 104 33), είτε μέσω συστημένης επιστολής ή ιδιοχείρως, μέχρι τη Μ. Τρίτη 19 Απριλίου 2011 και ώρα 15:00. Λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία ενστάσεων είναι διαθέσιμες εδώ.

espa logo

Φωτογραφικό Υλικό

Οι επιμορφούμενοι δημιουργούν...

... εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Η άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς το 1453   Σενάριο που δοκιμάστηκε στην Α' ΕΠΑΛ, αλλά αντιστοιχεί και στη Β' Γενικού Λυκείου Αφορά... Read more
Νίκος Καββαδίας, «Πούσι» Περιεχόμενο της διδακτικής αυτής παρέμβασης αποτελεί η αισθητική και ερμηνευτική προσέγγιση του... Read more
Ευριπίδη ΕΛΕΝΗ (ένα επαναληπτικό μάθημα) Η διδακτική αυτή πρόταση έχει ως σκοπό να λειτουργήσει ανακεφαλαιωτικά, καθώς έχει ολοκληρωθεί... Read more
Ο εμφύλιος πόλεμος στην Κέρκυρα- η παθολογία του πολέμου Το σενάριο που ακολουθεί αποτελεί μια απόπειρα συνολικής ανάλυσης των κεφαλαίων 70-82 του Γ΄... Read more
Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)  Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς... Read more
Νόμος και Φύση στη σκέψη των Σοφιστών (Αντιφών vs Πρωταγόρας Η διδακτική αυτή πρόταση έχει  ως σκοπό της να φέρει τους μαθητές σε μια πρώτη και... Read more
Γ. Σεφέρη, «Τα τρία Χαϊκού»   Ο ΦΑΚΕΛΟΣ "ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΑΪΚΟΥ" ΤΟΥ Γ. ΣΕΦΕΡΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ... Read more
Όσο μπορείς Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία: 1.Τίτλος  2.Προαπαιτούμενα ... Read more
Γνωρίζοντας τους Beatles ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ (WEB QUEST), ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ... Read more
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη   Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του... Read more
Μελέτη της μεταβολής του εμβαδού ορθογωνίου με σταθερή περίμετρο με βάση τη σχέση των πλευρών του Διερευνούμε πότε γίνεται μέγιστο το Εμβαδό ενός ορθογωνίου όταν αυτό έχει σταθερή... Read more
Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου Λογισμικό που... Read more
Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα Αφορά σε... Read more
Κανονικά πολύγωνα και μέτρηση κύκλου Με το λογισμικό Sketchpad οι μαθητές καλούνται να κατασκευάσουν κανονικά πολύγωνα με διάφορους... Read more
Κανονικά πολύγωνα και η εγγραφή τους σε κύκλο Εκπαιδευτικό σενάριο διάρκειας 6-7 ωρών για τα Κανονικά πολύγωνα, τα Βασικά Κανονικά Πολύγωνα και... Read more
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.  Κέντρα τριγώνου.  Συμπεριφορά τους. Αφορά σε... Read more
Συμμετρία ως προς κέντρο Το σενάριο έχει ως υπόθεση το μετασχηματισμό αντικειμένων(σημείου, ευθύγραμμου τμήματος,... Read more
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα... Read more

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας
Βρίσκεστε εδώ: Home Ανακοινωσεις Ανακοινώσεις Εκπαίδευση Επιμορφωτών (ΠΑΚΕ) 13/04/2011 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ (ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 159/16.02.2011)