Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Κάθοδος ]

ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 9 MB
Αποθηκεύσεις: 12732
Το σενάριο είναι διάρκειας 2 ωρών στο μάθημα της Μελέτης με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν τα φυτά της περιοχής τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος Φυσικό περιβάλλον
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • Kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανατά Βασιλική, Γρίβα Δήμητρα, Χριστοδουλάκης Δήμος

Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 11.01.2011
Μέγεθος Αρχείου: 156.75 kB
Αποθηκεύσεις: 11498

Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος

ΣΕΝΑΡΙΟ - ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 355.22 kB
Αποθηκεύσεις: 27296
Το σενάριο με το οποίο ασχοληθήκαμε μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές της Γ΄ δημοτικού και εντάσσεται στις γνωστικές περιοχές των μαθηματικών, της αισθητικής αγωγής και των Τ.Π.Ε. Το θέμα που διαπραγματεύεται είναι απόλυτα συμβατό με το Α.Π.Σ. και Δ.Ε.Π.Π.Σ. των Μαθηματικών της ομώνυμης τάξης.

Ο κεντρικός άξονας του σεναρίου αφορά την απόκτηση μαθηματικών γνώσεων και ικανοτήτων, την άσκηση στη μεθοδική σκέψη, τις λογικές διεργασίες και την καλλιέργεια της μαθηματικής γλώσσας, ως μέσου επικοινωνίας.

Γενικός στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την ισοδυναμία των κλασμάτων μέσα από καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Μαθηματικά Γ' Δ' Ε' ΣΤ' Δημοτικού
  • Relevation Natural Art
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαρέντση Βαρβάρα

ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 1.04 MB
Αποθηκεύσεις: 12488
Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ "ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ" ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ "ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ"

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 15.63 MB
Αποθηκεύσεις: 13513
Μια περιήγηση στη γειτονική μας Ντενεκεδούπολη... Η φανταστική πόλη, φτιαγμένη από τενεκεδάκια που ζουν ευτυχισμένα, κινδυνεύει! Οι αδιάφοροι άνθρωποι πετούν τα σκουπίδια τους παντού. Πρέπει να τους μάθουμε τι σημαίνει ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!

Αποστολή μας είναι να ενημερώσουμε και να συμβουλεύσουμε τους ανθρώπους για την πρακτική και για τα περιβαλλοντικά οφέλη της ανακύκλωσης.

Για ένα καλύτερο αύριο!

Για έναν πιο υγιή πλανήτη!

Αφορά σε: ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:

  • Επεξεργαστής Κειμένου
  • Λογισμικό παρουσιάσεων
  • Web Browser
  • Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (Kidspiration)

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χρειαζομένου Βερονίκη

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας