Β ΕΠΙΠΕΔΟ ΙΙ

    
  • *
    *
    *
    *
    *
    *

    Fields marked with an asterisk (*) are required.

Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων

Έγγραφα

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις | [ Άνοδος ]

ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΦΥΤΑ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 9 MB
Αποθηκεύσεις: 12720
Το σενάριο είναι διάρκειας 2 ωρών στο μάθημα της Μελέτης με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν τα φυτά της περιοχής τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος Φυσικό περιβάλλον
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • Kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κανατά Βασιλική, Γρίβα Δήμητρα, Χριστοδουλάκης Δήμος

ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟ - ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 18.11.2010
Μέγεθος Αρχείου: 1.04 MB
Αποθηκεύσεις: 12475
Το σενάριο είναι διάρκειας 4 ωρών στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος με σκοπό οι μαθητές να γνωρίσουν το σώμα τους.
Αφορά σε ΠΕ60/70 - Προσχολική/ Πρωτοβάθμια ΔΗΜΟΤΙΚΟ Α Τάξη Μελέτη Περιβάλλοντος
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
  • kidspiration
  • Hotpotatoes
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χριστοδουλάκης Δήμος

Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού Πρόσημο τιμών συνάρτησης, ανίσωση β' βαθμού

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 11.01.2011
Μέγεθος Αρχείου: 156.75 kB
Αποθηκεύσεις: 11478

Εύρεση πρόσημου τιμών συνάρτησης

Αφορά σε  ΠΕ03 - Α' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σαμαράς Κωνσταντίνος

Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453) Αίτια παρακμής και πτώσης του Βυζαντίου (1453)

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 01.08.2013
Μέγεθος Αρχείου: 76.29 kB
Αποθηκεύσεις: 10810

 Σκοπός του σεναρίου είναι οι μαθητές να προσδιορίσουν και να αξιολογήσουν τους εσωτερικούς και εξωτερικούς παράγοντες (οικονομικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς και στρατιωτικούς) που οδήγησαν το Βυζάντιο στην παρακμή από τα μέσα του 11ου αι. και την υποταγή στους Οθωμανούς με την Άλωση της Πόλης το 1453. Εφαρμόζεται η διερευνητική μέθοδος της επίλυσης προβλήματος.

Αφορά σε  ΠΕ02 - Ιστορία Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Περίοδος της κρίσης του Βυζαντίου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, «Περιπλάνηση στο Χωρο-χρόνο», «Inspiration»

Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΟΝΤΙΚΑΚΗΣ

 

 

Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα Παράγωγος συνάρτηση, Μονοτονία, Ακρότατα

Δημοφιλές!
Ημερομηνία Προσθήκης: 11.01.2011
Μέγεθος Αρχείου: 41.23 kB
Αποθηκεύσεις: 10580

Έννοια Παραγώγου - Παράγωγος Συνάρτηση -Μονοτονία Συνάρτησης -Τοπικά Ακρότατα

Αφορά σε  ΠΕ03 - Γ' Λυκείου

Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra

Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σιφώνιος Παναγιώτης /ανάρτησε η Καστρούνη Καλλιόπη

espa logo

Φορέας Λειτουργίας

Φορείς Υλοποίησης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
iep_mine_resized
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Δικαιούχος Φορέας
cti logo new2
Συμπράττων Επιστημονικός Φορέας