Παραδείγματα Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων
Έγγραφα
Ενότητα 9: (α) Κείμενο, (β) Λεξιλογικά, Ετυμολογικά, (γ) Σύνταξη
Ημερομηνία Προσθήκης: | 01.08.2013 |
Μέγεθος Αρχείου: | 312.66 kB |
Αποθηκεύσεις: | 7781 |
Το διδακτικό σενάριο πραγματοποιείται σε τέσσερις φάσεις: (α) επεξεργασία ΄του αρχαιοελληνικού κειμένου και προσέγγιση θεμάτων που θίγονται σ' αυτό, (β) δημιουργία λεξιλογίου με ομόρριζες λέξεις του ρήματος "φέρω" και σύνθεση λέξεων με β΄ συνθετικό κλιτή λέξη (ρήμα), (γ) επανάληψη των μετοχών (επιρρηματικών, κατηγορηματικής), (δ) αξιολόγηση
Αφορά σε ΠΕ02 - Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η Καλλιπάτειρα
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Internet, Word, PowerPoint, Greek language, διαδραστικός πίνακας, λογισμικά: "Ανθολόγιο"», "Δημόσιος και Ιδιωτικός Βίος", "Ηρόδοτος", "Ο Τόπος και οι Άνθρωποι"
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΠΑΠΑΕΥΑΓΓΕΛΟΥ
Ανάλογα ποσά και η παράστασή τους στο επίπεδο
Ημερομηνία Προσθήκης: | 11.01.2011 |
Μέγεθος Αρχείου: | 870.64 kB |
Αποθηκεύσεις: | 7884 |
Οι μαθητές οδηγούνται στην ανακάλυψη των ιδιοτήτων των ανάλογων ποσών ,στην έννοια των συντεταγμένων , στην απεικόνιση των ζευγών τιμών ως σημείων στο επίπεδο και τελικά στις γραφικές παραστάσεις μέσα από ένα απλό πρόβλημα του σχολικού βιβλίου. Η έννοια συντεταγμένη, για παράδειγμα , πριν παρουσιαστεί στο Geogebra , εισάγεται -αθόρυβα- μέσω της θέσης των κελιών στα λογιστικά φύλλα. Οι πίνακες τιμών δίνουν μια σαφή εικόνα του προβλήματος. Οι γραφικές παραστάσεις είναι απεικονίσεις αλγεβρικών σχέσεων. Όλες αυτές οι έννοιες εισάγονται με ομαλό τρόπο και μέσω του παιγνιδιού της εκμάθησης των λογισμικών Geogebra και λογιστικών φύλλων.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' ΓυμνασίουΛογισμικό που χρησιμοποιήθηκε:
- Geogebra
- Excel
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Κριτσωτάκη Ευφροσύνη
Παράλληλες ευθείες που τέμνονται από Τρίτη / Υψη τριγώνου / Άθροισμα γωνιών τριγώνου
Ημερομηνία Προσθήκης: | 11.01.2011 |
Μέγεθος Αρχείου: | 58.79 kB |
Αποθηκεύσεις: | 7976 |
Το προτεινόμενο θέμα περιλαμβάνει ως εισαγωγή την επανεξέταση βασικών γεωμετρικών εννοιών σε ένα καινούργιο περιβάλλον δυναμικής Γεωμετρίας και ως κύριο μέρος την διάκριση των τριγώνων σε ορθογώνια, αμβλυγώνια και οξυγώνια με κριτήριο το σημείο τομής των υψών τους, καθώς και την ανακάλυψη των σχέσεων που σχηματίζονται από δύο παράλληλες ευθείες και μια τέμνουσα αυτών.
Εφαρμόζοντας αυτές τις σχέσεις μπορεί να αποδειχθεί ότι το άθροισμα των γωνιών κάθε τριγώνου είναι 180 ο. Στο τέλος αυτή η πρόταση γίνεται η αφετηρία μιας διερεύνησης για το άθροισμα των γωνιών οποιουδήποτε πολυγώνου.
Αφορά σε ΠΕ03 - Α' ΓυμνασίουΛογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Χόρτη Αγγελική
Όσο μπορείς
Ημερομηνία Προσθήκης: | 01.08.2013 |
Μέγεθος Αρχείου: | 982.26 kB |
Αποθηκεύσεις: | 8105 |
Α. Σενάριο Διδασκαλίας στη Νεοελληνική Λογοτεχνία:
1.Τίτλος 2.Προαπαιτούμενα 3.Στόχοι 4.Πορεία διδασκαλίας 5.Φύλλα Εργασίας 6.Αξιολόγηση 7.Βιβλιογραφία
Β. Λογισμικό Παρουσίασης (P.Point)
Αφορά σε ΠΕ02 - Νέα Ελληνική Λογοτεχνία Γ' Γυμνασίου, Θεματική Ενότητα: Η νέα Αθηναϊκή Σχολή (1880-1922)
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Word, PowerPoint, διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας
Συγγραφέας εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ
Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου
Ημερομηνία Προσθήκης: | 11.01.2011 |
Μέγεθος Αρχείου: | 91.66 kB |
Αποθηκεύσεις: | 8157 |
- Δευτερεύοντα στοιχεία τριγώνου.
- Κέντρα τριγώνου.
- Συμπεριφορά τους.
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε: Geogebra
Συγγραφέας/είς εκπαιδευτικής δραστηριότητας: Σκέντος Μηνάς